Mvc

2011-12-07 kl. 20:14:48

I dag va jag hos barnmorskan! Max har nu fixerat sig:-) vilket känns å syns! Magen har sjunkit å ett enormt tryck ner mot bäckenet känns verkligen! På nätterna har jag små samman dragningar å mens värk! Hjärtljuden va perfekta å blidvärdet va bra nu! Har gått från 114 till 128 på 3 v! Hade bara gått upp 1 kg sen v 27:-) så det kändes ju bra! Va bara mitt socker värde som inte såg så bra ut men det fanns en förklaring ! Hehe! Kanske inte så bra å ta prover efter tomte gröt med 1 ton socker å kanel på + julmust å en smickers! Haha! Hon ville skicka mig på glukos utredning men jag tacka nej! Har ju haft jätte bra socker innan! Men hon trodde oxå det berodde på min tomte gröt! Så jag lova att inte äta nå sånt innan nästa gång jag ska dit! Ligger det högt då med ja då får jag väl åka på sån där glukos grej!

Kim är fortfarande snorig å hostig så han blir hemma hela v från dagis!

Stoffe å Kim gick en sväng på stan medans jag var hos BM så när jag mötte upp dom efter så ville han fika macka så vi åt en varsin baguette på nancys! Å han upp hela + en grönsaks tallrik! Han verkligen älskar grönsaker! Det ingick en bulle å choklad boll men det ville han inte ha! Så det tog vi med hem! Knasiga unge!

Han somna kl 19 så nu sitter jag å känner lugnet i soffan med lite glögg på värmning! Stoffe är å tränar !

I morgon ska vi åka ner till Annica å se om det går att klippa håret på honom! Han ser ju ut som ett troll! Inte klippt sig sen i sommars!

Får nog muta med en tidig julklapp tror jag nog! Han vägrar saxen å säger att det gör ont att klippa håret! Knasboll han är! Vet inte vart han fått det i från!

Ja vi får väl se hur det går:-)


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0