Bakat

2011-12-01 kl. 18:29:57

I dag har vi bakat pepparkakor ! Dagis hade ju planerings dag i dag å va stängt så Kim va ju hemma i dag! Kim vakna kl 7 å Stoffe gick upp med honom så jag fick sova! Sover ju så dåligt nu! Jag gick upp kl 9 å då skicka jag stoffe till sängen så han fick sova en stund då han skulle jobba i natt! Efter att han vaknat så gick han å Kim till affären å handla pepparkaks deg! Å våfflor till lunch! Så efter våffel lunchen så satte vi på jul musik å baka allihopa ! Myyys! Kim tyckte det va roligt som alltid när det gäller baka! Fast kan ju säga att han åt väldigt mkt deg! Precis som sin pappa! Så fort en kaka gick sönder så sa han : mamma den kan jag äta! Jag bara skratta åt han för han va så söt! Å man minns ju själv från när man va liten hur gott det var med degen !

Stoffe är nu å jobbar natt å sen är han ledig hela helgen! Skönt! Blir nog lite julklapps shopping ! Om vi får barnvakt ett par timmar! Kan ju inte ha med honom heller!

Men vad jag vill ha snö! Kom nu snälla! Förra året va det 17 - å massa snö! Nu blommor rosorna i grannens rabatt å är 10 + grader ! Såååå tråkigt! Bläääää!

Mest synd om Kim :-( han vill åka snowracer ! Men vi får väl nöja oss med Julbak så länge! För i morgon kväll blir det lusse bulle bak:-) å lite knäck!


Kommentarer:

Emmis <3

Nu har jag hittat bloggen igen iaf!! YeeeeY ;o)



Hahahahaha SÖTIS!!!! <3

Det va ingen Dålig Zize på Kakan heller!! =oD

Så SÖT!!!

Skönt att Ni fick en Mysig dag, det är DU värd! ;o) <3



I helgen e d vår tur att ha Bak-Stuga i "Sjuk"-Stugan...

...hoppas Jag Pallar bara, har ju så SINNESPiiiiiiiiiiP Ont...

...& Leya går på Smärtstillande för hon har gjort illa Tassen...på Nåt sätt!?!?



Happy Days...

Suck



Jaja Time Will Tell!?



Massa Pussar till Er mina Sötisar <3

Hörs snart!

PÖSSSSSSSS!! ;o¤

2011-12-02 kl. 10:07:21
Linda

Babe den där jätte kakan hade jag gjort som skulle hängas i granen.. Gjorde 3 st stora hjärtan jag skulle skriva våra namn på med lite kristyr.. Men du vet ju hur barn är.. Ju större destu bättre å godare.. Hahaha!!Så jag får baka nya hjärtan helt enkelt...

2011-12-02 kl. 20:12:38

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0