Älskar

2011-12-30 kl. 00:19:57

Ligger här i sängen å kan inte sova. ! Brevid mig ligger Kim å sussar så sött! Kristoffer jobbar ! Jag lyssnar på trafiken utanför å regnet ! Max bökar i magen! Ett plötsligt kärleks rus kom över mig! Jag älskar min familj nå så otroligt mkt! Tänk att jag fick Kristoffer ! Mannen i mitt liv! Jag älskar min Kristoffer så otroligt mkt! Bättre man kan man inte ha! Å att han gett mig Kim är bara så otroligt underbart ! Älskar min Kim så jag spricker! En glad å framåt kille med humor! Å om 14 dagar kommer hans lillebror Max! Lycka! Å jag längtar så efter Max ! Tänk att man snart ska få hålla det lilla knytet . Kärlek ! Kim längtar så efter sin bror! Å det är såååå underbart att han gör ! När man ligger vaken så här så grubblar man ju så otroligt mkt!


Hur kommer det bli? Kommer man orka? Ska jag bli 2 barns mamma? Vem är han lik? Kommer jag bli en bra mamma till båda? Hur är man rättvis? Ja tankarna är många!

Jag bara längtar tills Max kommer ut! Mamma längtar efter dig!

Att ha burit dig snart i 39 v har varit jobbigt ! Har inte haft det lätt ska du veta! Men du vet min bebis att det har varit värt all smärta å all slit!

Fast jag många gånger bara velat ge upp! Gråtit över hur jobbigt det är att må dåligt! Men din pappa har stöttat å tröstat å funnits för mig hela tiden. Ett enormt stöd är han! Din bror har klappat å pussat magen varje dag! Å att se han så kärleks full har oxå varit ett enormt stöd !

Max min älskling! Jag längtar efter dig å älskar dig!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0