I morgon smäller det!

2010-03-25 kl. 22:19:45
I morgon drar jag å Ida på hockey i globen.. Djurgården- Brynäs.... I morgon kan dom avgöra... Ge oss en vinst i morgon nu Djurgården.. Jag å I da ska skrika oss hesa... Ska bli så jävla kul... Vilket drag det kommer att bli.... Fullsatt Globen.. Wihoooo!! Synd vi inte har ngn skjuts... Vi vill ju drovka lite hockey öl ju.. Men det får bli det alkohol fria alternativet...

Å i dag kom Kims Nanook regn byxor.... Fan vad nöjd jag är med dom... Värd varenda krona.. Jackan är oxå värd varenda krona... Samt flecen jag köpte.. Han har bara fleacen å jackan när han är ute å han typ bada i vatten pölar här om dagen.. Å han var snus torr... Jag bara älskar Nanook of Sweden...

Å påsk pysslat har vi med gjort... Jag har setat å blåst ut ägg gulor som en dåre.. Å kim har målat äggen sen.. Så fina vart dom... Så dom ska hängas i påsk riset sen...

Har ju även vart på BVC , 87 cm lång å 12330 tung... Mammas stora kille.. :)

Har ju även hunnit me öron läkaren på HS.. Blir till å operera bort körteln bakom näsan å operera in rör... Mammas snutt... Han ska lixom sövas... Jag kommer att grina ihjäl mig ju...

Nä nu ska jag hoppa ner i sängen.. Ska i väg till sydpoolen å tyräna i morgon.. Ska träffa en PT... hehe!!

Sen blir det huvudstaden å se på när STOCKHOLMS STOLTHET KROSSAR BRYNÄS... kan man ju hoppas på iaf... ;)

Natti natti!!

Kommentarer:

Mangebange

Du vet att dom snart byter namn till Isbjörn of Sweden...

Hoppas Brynäs vinner!!

2010-03-26 kl. 17:54:51
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0