Jeans

2010-01-28 kl. 11:40:06
JAG KOMMER I MINA JEANS....!!!

å VAD GLAD JAG ÄR...  går inte att beskriva... Det här går bra som fan.... hehe!!

Men nu ska jag till tandis... har fått en infektion i tanden.. Så penecelin å lite fix blir det hos tandis.. Så träningen får vila tills allt är bra igen.. Men lite övningar blir det ändå.. Fast inte lika hårt... Bara så man håller i gång!!

Är stolt över mig själv...

Stoffe sa i går att det syns att jag gått ner... Å då vart jag ännu gladare.. :)

Å min lilla kim han bara babblar på.. Nya ord varje dag...!!

Nu säger han: mamma,pappa,hej,titta,vovve,tutte,macka,ivju (i love you) atcho, pling,voff voff,bäää,muu,öru(gör du)å ja det bara hoppar ut ord....!! Han härmar en hela tiden med allt... Såååå söt!!

Han försöker med så mkt!!

Ne en dusch nu!

Inte så roligt inlägg men wtf!!!!

Kommentarer:

Sandra

GRATTIS!!

Gud va kul!



Jag kommer i mina jag med men fortfarande lite mage som hänger över =) Fast jag använder dom ändå..



Bara kämpa på!



Visst är det jobbigt när dom är dåliga....

Har kim spytt också??



KRAM KRAM

2010-01-30 kl. 10:17:06
URL: http://sandraaas.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0