Våran Tur!

2010-02-04 kl. 23:13:02
Ja då var det våran tur att spy å skita lite då!!! Kim vakna för en stund sen å spydde, Han är blek som ett spöke å fiser jätte mkt!!

Jag trodde vi hade klarat oss.. men icke då... Nu vet jag ju att jag kommer att åka på det.. Så jag ligger bara å räknar ner till den första spyan... Gahhhhh vad jag hatar magsjuka... det är så äckligt....

Jag skulle aldrig ha yttrat mig om att vi klarat oss från skiten... Arg på mig själv...

Å jag som hade en massa planer för helgen å i morgon... Men som vanligt när jag äntligen ska göra något så går det åt helvette!!

Å så sluta flina ni 3 som brukar läsa bloggen av ren nyfikenhet å för att ni inte har nå liv... Ni vet vilka ni är!!!


Nu ligger Kim å Stoffe i soffan å kramas å tittar på tv... Blir en lång natt det här....

Gahhhhhhh!!!!!

Kommentarer:

Sandra

Stackare!!

Visst är det hemskt??

Hoppas ni blir bra snart..



Hörde något om vattkoppor på eran avd också?



KRAM KRAM

2010-02-05 kl. 14:33:46
URL: http://sandraaas.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0