TRÖTT

2009-09-22 kl. 11:44:58
Kunde inte sova i natt! Stoffe snarka som en tok å kim far runt som en dåre i sängen...

Måste ha en ny säng till honom... Dettta är katasrof alltså.. sängen han har nu är på tok för liten..

Men han är ju för liten för en vanlig säng... Å spjäl sängar med större mått är ju så klart bara designers som gjort.. Å svin dyra... Å pengar är det sista jag har just nu.. En säng från danska sebra kostar 6800 kr... å en tysk designers som gjort sängen Artur kostar 3800 kr... men det bra med dom sängarna är ju att dom kan göras om sen till junior sängar... smart å bra..

men ikea har inte kommit på den bra iden...

Varje natt kommer kim över till oss för hans säng är så trång... Så vi sover inte bra.. inte någon av oss 3 här hemma...

Varför ska det vara så dyrt...??

I dag är jag en vandrande zombie!! Somna vid 05.00 i morse... pigg å glad i dag.... hmmm nej...

om 1 v börjar han dagis... Spännande.. Tyvär kan jag inte vara med dom 2 första dagarna på invänjningen för jag åker på konferans uppe i norrtälje med övernattning! Men kommer att vara med ons å tors! Sen börjar jag jobba på fredagen... Pirrigt...!! Men ska bli kul å få komma tillbaka efter 20 månader hemma!

Så nu är det slut på mamma fika i parken å kolla in det senaste nytt på H&M!! Ha ha ha!!

Back to the real thing!!

Kim sover middag just nu så jag ska passa på att ta en dusch!


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0