Tråkigt

2009-09-26 kl. 22:46:03
Jag har s¨å tråkigt just nu!! Det är lördag å så tråkigt! Man gör aldrig nå kul längre! Sitter här hemma som ett mongo framför tv:n eller datan....

Man har aldrig tid till nå kul längre!! Ta hand om sig själv vad är det? Finns det ordet ens? Kan inte minnas sist jag va ut en helg med vänner å hade det kul!!

2 år sen sist tror jag!

Får väl lära mig å sticka eller nåt för att få kvällarna att gå!!

Har gått hemma i 20 månader nu! Det börjar kännas...

Kristoffer ska vara hemma 1 månad pappa ledig! Å då tycker han att han ska ha semester! Ja rättvisan är inte jämt fördelad i denna familj....

 Vet inte om jag ska skratta eller gråta!

Men det är ju så det är! det är ju så synd om papperna som är pappa lediga! Dom behöver avlastning å egen tid! Men jag som mamma behöver inget... Inte ens en egen helg! Som jag inte haft sen 080808!

I bland känner jag bara en matthet! Känner mig som en grå liten mus! Ingen ser mig eller hör mig!

Jag är bara tagen för givet av alla!

I dag när jag var på stan så unna jag mig att köpa ett par nya sneakers skor! Men fick sån ångest efter jag köpt dom! För alla mina pengar går till familjen! Å jag köper aldrig något till mig själv! Har inte köpt nya sneakers sen hösten 2007! Snacka om att jag prioriterar andra å annat före mig själv!

Unna mig en ny jacka med nu till vintern! Har gått med en trasig jacka i 2 år nu! Men jag kommer nog att lämna tillbaka jackan för känner att jag inte riktigt har råd med den faktiskt.. Den andra vinterjackan jag har funkar ju om man har en tjock tröjja under.. Så jag kör så!

Men varför är det så att man som mamma inte värdesätter sig själv! Tänk på allt man gör för familjen! SÅ TÄNKER MAN ATT NEJ NU FAN ska jag tänka på mig själv å fan göra det här! Men sen så med lite eftertanke så NEJ!

Skulle ha klippt mig i fredags som jag heller inte har gjort sen den 17 aug-08! Men återigen så hoppa jag av! INTE VÄRT å lägga ut 395 kr på klippning! Nej det är ju ändå 3 paket blöjjer!

Jag aätter upp håret i en toffs så är det ingen som ser trollruffset!

Vore ju trevligt om det fanns 1 person till i detta hushåll som oxå skulle kunna lägga lite saker åt sidan så det fanns något över till mig!






Kommentarer:

Mangebange

Höstdepp? Åk med på 112 kryssen då, sup dig redlös å ligg å spy på dansgolvet... Men säg till om du vill ut å bara ta en öl annars någon kväll, jag är iaf på.

2009-09-27 kl. 10:35:27
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0