John Blund

2009-10-11 kl. 01:03:39
Ja John Blund har hittat till mina ögon! Sitter på jobbet å det är ju bara 6 timmar kvar ! Uppmuntrande!! Inte ett dugg!

Var ju bara ca 2 år sen jag jobba natt sist så man är ju lite ovan om man säger så!!

Svårt va det att sova på dagen innan man skulle i väg... Huvva!!

Annars då... Jo Kim har feber å är snorig.. Som sagt efter 2 v på dagis så kommer bacillerna!!

Så får väl se hur han mår i morgon! Jag kommer inte vara pigg det är en sak som är säker iaf!

Men just nu är jag så trött så jag nästan mår illa... Det svider i ögona!!

Lugnt än så länge på jobbet iaf! Bilbränderna kommer väl snart... Det är obligatoriskt!! Ha ha!!

Anntingen i Ronna,Geneta,Hovsjö eller Fornhöjden... Varje natt en bilbrand.. Eller i Botkyrka!

Sitter å gluttar på en värdelös film på fyran.. Final destination 2! Den suger pung!

Nä ta å släcka ner lite å blunda i 5 min kanske.. En power nap så man piggnar till...

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0