Jobbar

2009-10-27 kl. 14:06:15
Sitter på jobbet just nu... Slutar kl 16... Hem å mysa med kimpen lite... Väldigt lugnt är det på jobbet faktiskt...

Så jobbar man i morgon igen å på torsdag.. Sen är man ledig i 5 dagar... Wihoooo!! Ska njuta gärnet.. Ska bli så skönt så det finns inte... Ska mysa med familjen å göra någon utflykt.. Till Aquariet tror jag jag nog... =)

Passa på att träffa lite vänner med... =)

På torsdag är det maskerad på kims dagis.. Ska man klä ut honom... Han kommer att bli såååå söt!

På fredag ska ätas smörgås tårta å snickers rutor... Mummms!!! Syrran fyller ju 25.. stora damen nu =)

Va å köpte en urmysig present i går... Hon kommer nog att bli glad =)

Ne nu ska jag jobba vidare...

Tänkte att jag kan ju sitta brandvakt nere vid mölnbotvätten, en liten tält stol å gummistövlar en termos kaffe å nån macka!! Har ju gångsavstånd så varför inte... hehe...

Ne tjing på er...

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0