JObba,jobba

2009-10-05 kl. 10:19:29
Japp i dag ska jobbas.. Börjar kl 14.15-22.00 i dag! Kim är på dagis å det känns jätte konstigt att han inte är hemma!

Jeanette kommer med benis vid 17 i dag å passar kimpen medans stoffe ska på föräldrarmöte på dagis! Men hur skruvat känns inte det då.. Föräldramöte lixom =)

I går va vi på Skhlm:en igen.. Fast nu med sandra med familj! Käka lite sen lunch å strosa omkring! Köpte en ny klädhängre till hallen inne på bolagret å lite andra krokar...

SEn i går kväll va jag å sandra ute å gick en timma! Vi bestämde en runda men den gick så fort! Så när vi kom mot slutet av den rundan så sa sandra: Men gud vad fort det gick å vi som precis börjat prata! HAHA! sÅ VI FÖRLÄNGDE RUNDAN!

Tjejer som vi är så va det ju inte tyst en sek... Vi pladdra å pladdra å gick å gick... Mkt skönt va det!

Jag somna så skönt i går...

Så i morgon kväll kl 20 går vi igen!! NU ska inte liggas på latsidan längre.. Nu ska våra mamma magar bort!! Hehehe!!

Tack för en skön å rolig promenad Sandra!

NU ska fixas lite innan man drar till jobbet! Å hur skumt känns inte det då!? Vart hemma i 20 månader lixom!

SEEEEEE YOUUUUUU!!!

Kommentarer:

Mangebange

Jalla!! Ska du sluta vara en parasit som lever på samhället nu?!? Trodde man skulle vara det när man bor i slöddertälje, därför jag ville flytta dit.

2009-10-05 kl. 18:38:10
URL: http://mangelof.blogg.se/
Sandra

Åååh fuskis!

Du kan ju köpa en till mig med då =)

Bara för jag är sååå snäll... Hehehe..



KRAM

2009-10-07 kl. 10:18:14
URL: http://sandraaas.se
Jossan

Hehe vi mår bara bra, både jag & magen :) Bara 8v kvar nu..hihi..längtar som fan!

2009-10-08 kl. 14:26:21
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Princess



...Saknar Min Älskling...

:o(



Vill att den här Bubblan ska Spricka, NU!!

Vill inte vara så här Svag längre...

Orkar ju knappt Andas än Mindre Prata i Telefon, då är det JÄVLIGT Illa!



Saknar Dig Massor & Älskar Dig Ännu Mer...

Tack för att du finns Baby!



MOAH

;o¤

2009-10-09 kl. 10:33:48
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0