Hemma

2009-10-22 kl. 00:48:56
Ja då va man hemma!! INte spec trött nu! Det har gått över... Nu är mna inne i fas 2.... Får se hur länge det håller i sig!

Familjen sover.. Det är alldeles tyst... Har precis ätit en risi frutti! Funderar på att ta en macka oxå.. Lite små hungrig så där...

Börjar få lite lätt panik över jobbet... Ska gå in på shema den 4 nov.. Men jag är långt i från klar.. Min handledare är inte den bästa.. Jag får lära mig själv kan man säga...

Så nu kommer nästa strul... KOmmer säkert inte att få gå in på mitt schema... Hur gör jag då?

Stoffe böjar jobba å jag som lagt mitt schema så det ska klaffa med hans tider å dagis...

Jag har ingen barnvakt... Kims farmor bor i ö-vik hans farfar bor i Lycksele å hans mormor å morfar bor i TROSA!

Mostrarna bor med i trosa å hans farbror i Göteborg å hans fastrar i Lycksele... Har ångest å magknip å en oroskänsla hela tiden...

Varför kan inte allt bara få vara bra någon gång? Bara flyta på som för dom flesta barn familjer i detta land???

Alltid är det något...

Måste ta ett allvarligt snack med chefen.. Men han har ju inte direkt ett gott öga till mig om man säger så!

I natt sover jag i kims rum.... Så tänkte lägga mig å läsa en stund å se om man blir trött....

Kommentarer:

(o; Love Shines Trough ;o)



Min Älskade Älskling...



Tack för att Du finns där...

Tack för....ALLT !

Du är för Mig Ovärdelig & Jag Älskar Dig än du förstår !



Hör av mig när Jag vet...Något !?



Kärlek i MÄNGDER från Mig !



P.S.

Pussa Prinsen från Mig...Saknar Honom Massor!!

D.S.

2009-10-25 kl. 02:47:28
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0