Doktorn igen för Kim!

2009-10-16 kl. 17:58:02
Då denna vecka inte gett något bra reultat för kim så bar det i väg till doktorn igen!

I måndags så fick han ju penecelin för sina små öron... Men det har inte hjälpt.. Han har lixom inte blivit bättre på något sätt... Febern har hållt i sig å han har blivit mera snorig!!

Så ringde i går från jobbet å berätta som det var!! Så vi fick en ny tid i dag för att kolla upp honom..

¨ja hans öron hade blivit värre... Penecelinet han fått har inte verkat ett enda dugg.. Så nu fick han en ny sort han ska äta i 7 dagar! Å har det inte blivit bättre till på måndag så ska vi tillbaka...

Så hoppas hoppas att det går åt rätt håll nu!

Men måste ändå säga att han är super duktig även fast han är sjuk.. Hna är på gott humör å dansar till sin mojje skiva å vräker i sig päron å bananer å äter mat väldigt bra!!

Jag är mkt stollt över honom...!! Mammas lilla sjukling!

Så denna vecka har det ju inte blivit nå dagis! Så hoppas han kan gå nästa v! Så han inte tappar allt å vi måste börja om från början...

Jobba i natt då! Börjar kl 23-07.15....

MIn kära granne Tim kör in mig.. Så snällt... Det är ju en massa strul med tider å skit... Å min buss rullar in 23.05 ! Kommer jag 5 min försent så blir det ett jävla liv... Så denna månad blir lite pissig tyvär..

Tur man har underbara vänner som ställer upp när det krisar sig!

I dag fyller Kim bästis 1 år!! Stort grattis stora killen!! Han har 1 års kalas i morgon.. Men tyvär så kan vi ju inte komma... Kim är sjuk å jag har jobbat natt å ska jobba natt även i morgon å söndag..

Piss helg säger jag bara!

Kim struttar omkring här inne i långjalingar å tröjja å smaskar päron... Så söt!! Mammas älskade lilla skatt...

Frågar man honom hur apan låter så låter han som en apa... haha.  Eller ja nästan som en iaf!!

Nu ska jag ta å äta lite gratäng å lövbiff!

see you!!

Kommentarer:

Ida

Lille Kimpisen! Hade hoppats på att få pussa på han igår, förföljde Stoffe in till Kringlan garaget sedan försvann han bara...Kanske inte hade Kim med sig.



Hoppas allt är bra annars. Den 30 Oktober vid 2 tiden är ni välkomna på födelsedgas kaffe.



Kram

2009-10-16 kl. 19:52:55
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0