Ny vecka

2009-11-10 kl. 18:38:12
Nya utmaningar.... Jobba i morgon då... Först upp till Täby brandstation.. Kristoffer ska vacinera sig på på jobbet mot grissjukan... Sen blir det lunch där uppe... PÅ vägen hem släpper han av mig på jobbet.. Då åker han hem å packar åt kim för han ska sova hos moster jeanette å kusin Benjamin..

Jobba torsdag natt... Sen ledig till måndag... PÅ söndag kommer Kims gudmor Stina på besök... Så kul.. Sist vi sågs kan jag nog inte ens komma i håg... Så det ska bli kul.. Stoffe jobbar ju dygn då så då får vi hela kvällen för oss själva att skvallra...

Annars då.. Hmmm har ont i huvvet å nacken å halsen... Börjar bli förkyld.. *morr*

I dag fyller svärmor år... Stort GRATTIS PÅ 53 ÅRSDAGEN! Kim har postat en liten present till dig.. Den kommer nog i morgon...

Jag vill renovera här hemma... Ingen som har lust att hjälpa till.... *smile* Min lata man är det ingen ide att tjata på längre.. Han skulle ha börjat riva tapeter när han va pappa ledig å kim gick på dagis... Men tapeterna sitter fortfarande kvar.... *morr*

Funderar på att lejja någon svart... Så det blir gjort här hemma.. Hatar mitt sovrum.. Vill få ordning nångång...

Nehe börja med maten då... Snart är det stor match... MODO-DJURGÅRDEN....

HEJJA DJURGÅRDEN...!!!

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0