Då va det dax igen!!!!

2009-11-24 kl. 22:18:00
MIn älskade stackars lilla Kim har öroninflamation igen! Så ny penecelin kur å dagis förbud... 10 dagar sen han avsluta sin förra penecelin kur!

Stackar lilla älskade vän... Kan han inte bara få vara frisk???

Å läkarna först säger att han ska få rör... Men har nu ändrat sig å vill att han ska minst 8 öroninflamationer innan... Men hallå där.. VAKNA UPP!

Hans 3:dje nu på mindre en 2 månader... Tycker så synd om min lilla skatt... Mammas älskade älskade älskade underbara son!! Som jag älskar så villkorslöst mycket... Mitt underbara barn som visat mig vad livet handlar om... Ja det finns inte ord till hur mkt jag älskar honom...

Vill bara att han ska få vara frisk....


Kommentarer:

Sandra och Alexander

Nä fy fan!

Är dom helt knäppa eller???



Han kan ju inte behöva gå runt och ha ont och jobbigt..

Ni kan ju inte heller vara hemma liksom.



KRYA PÅ DIG / Alexander



KRAM KRAM

2009-11-25 kl. 11:34:39
URL: http://sandraaas.se
Micke

Känner igen det där. W hade lika dant ett tag. Det komm så fort han blev lite snorrig. Om han får en gång till, fråga om ni kan få en special pensilin. Det fick W då ,har han inte haft öronflamation sen dess. I kanske kommer i håg vad det hetter.

2009-11-28 kl. 09:36:04

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0