Trött

2009-05-11 kl. 13:47:41

Min lilla skit unge har drömt mardrömmar hela natten!! Är helt slut!! Skulle bara vilja lägga mig i ett bubbel bad å tok sova...

Ge mig en bubbel pool!! Fy fan vad skönt att glida ner å bara känna värmen...

Har så mkt som behöver göras här hemma men orkar bara inte!! *Zzzzzz*

Måste köpa ny data med... Denna bara dör hela tiden.. Ska köpa en Lap top!! TRött på stationär.. Tar bara en massa plats!

Min dreggelkung har nya tänder på G! Helt sjukt att han har så många tänder bara vid 9 månaders ålder! Dom brukar ha runt 3-4 st... Bvc tyckte det va helt otroligt att han har så många... Men det är bra det.. nu äter han allt.. Kan tugga som en kung...



Gos med mormor hos gammel mormor



Glad som alltid!!



Båda vill ha skink biten.. HI hi



Bus med morfar hos morfar å mormor!



Här va han bra liten! Terry vaktar lill Kimpen!



Förra sommaren med kimpis i magen! Å terry min bäbis!!

Älskar dig min vackraste Ängel!! Tänker på dig marje sekund å minut! Saknaden efter dig är så enorm!!

Blir så lycklig när jag kollar på alla fantastiska kort på dig! Tårarna rinner... Hoppas vi ses i natt älskling!



Jag å Terry fiskar med kimpis i magen!


Kommentarer:

Princess Leya I



Nu sitter Jag här med Blöta Kinder igen...

vilka Fina bilder på Klimpen & Terry!



Tänk ändå vad Bra det är att man tar

alla dessa 10000-tals Foton!!

Minnen & Ögonblick som man Älskar & som Aldrig försvinner !

Jag tar oxå mycket Foton för jag vet att Jag kommer Glädjas åt dom när...

usch & fy...hemska tanke...

Min Princess tid är kommen !



Men Jag känner mig ändå på ett sätt "Trygg"...

för Jag Vet att Princess kommer möta

Terry - Vår Vackra Skyddsängel

& dom kommer Flyga omkring Tillsammans...

Helt Friska, på Nya, Vackra & Lyckliga Äventyr!

Och Tillsammans kommer dom Alltid vara vid vår Sida & Vaka över Oss !

Precis som Terry gör Nu !



Vi saknar Dig För ALLTID & Vi Älskar Dig För Evigt...

Vackra, Vackra Terry!



Kramar i Tusentals från Mig & Princess !









2009-05-11 kl. 20:14:22
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0