Mensvärk!

2009-05-29 kl. 09:14:17
I dag vakna man av en lillet klutt som drog en i håret och en satans mensvärk!

Hatar mens!! *grrrr*

Men stoffe va så snäll å tog klutten så jag fick somna om en stund... Nu har jag tagit en ipren å 1 alvedon! Hoppas det går över!

Ja det har ju förklarat mitt söt sug jag haft 1 v.. Att denna mens kan ställa till det så mkt!

Solen lyser å jag känner bara bläääää pga denna jävla hemska dumma mens... *grrrrr*

HUndvakt åt TRoja i dag med.. Stoffe är ute å  kastar boll med henne nu.. Hon va lite damp när hon kom... haha..

Nä borsta gaddarna å ringa mamma sen.... Man kan ju inte prata i tele med oborstade tänder!! Ne fy!! Lite fräsch måste man ju ändå vara när mna öppnar munnen!!

;)

Kommentarer:

The Sexy Bitch



Tack för en Wünderbar Brunch i Gräset !

Skulle faan ha Fotat Salladen...den va ju Så Fin !!

Jaja, det går fler Tåg !



Har haft en Ab Fab kväll hos Daddy !!

=)

Är mättare än mättast & har nog ätit ett helt års Vitlöks-Ranson !!!

Råder ju inga tvivel om vart min Matlagnins & Vitlöks-Ådra kommer ifrån !!!

Skönt & Lyxigt att Maten Lagad istället för att vara Kocken !

Älskar ju att va Kock, men att få Ha Rast & Pausa & Dricka Drinkar & Bara Njuta är inte Alls Så Tokigt !!



Din inbjudan lät ju inte alls tokig !

Men kom hem kl: 23 = Way 2 Late

Säg till när än du vill...

så kommer jag & njuter av Vin & Sol på din Balle !!

( låter fortf. Fel! Balle lixom !? )



Hoppas Ni får en Härlig dag imorrn !

Ring när du e hemma så styr vi upp något !



Älskar Dig Min Älskade Fru !

Pussar i Mängder !

;o¤







2009-05-30 kl. 01:56:31
Porr Benke

Har inte vågat bjuda in dig till mig stora tomt... du kommer bara jucka på min äppelträd. O det är MINA träd! Det är bara jag som ska jucka på dem...så det rinner smeggel nedför stammen ner i jorden så det börjar gro. Sen kommer det växa upp fler porr benkar..

2009-05-30 kl. 16:34:45
Sandra

Okej då, men jag är ändå ett år närmare 25 då om det låter bättre? Hehehe.. Absolut att vi kan kika förbi och plaska plask någon dag. Trist väder idag bara.. =) regn

Med oss är det bara bra, själv??





Kram

2009-06-02 kl. 09:49:08
URL: http://sandraaas.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0