Men snälla!

2009-05-10 kl. 19:42:30

Ja varför kan inte folk stå för vem dom är! För ca 2 år sedan så va vi ett gäng tjejer i alla åldrar som lärde känna varandra i området! Vart vänner genom att alla hade hundar!!

Vi alla hade super kul i hop! Men så hände det som bara händer i tjej gäng! Det fantastiska skitsnacket!

Som tjejer aldrig kommer undan med!

Men skit snack åt alla håll å kanter så splittrades hela gänget! Å ingen vet varför egentligen utan alla bara skyller på varandra! Hmmm patetiska tjejer!

Men sen en vinter/vår dag för ett år sen stötte jag på E ute med hunden! Å det föll naturligt att hälsa! Allt va som vanligt fast ändå inte! Men tiden gick å vi hördes inte av.. Båda va ju så besvikna på varandra egentligen om allt skit s nack som vart!

Men sen så bestämde vi oss för några v sedan att lägga alla korten på bordet å verkligen snacka ut om allt! Å det visa sig ju som sagt att man blir väldigt mörkrädd hur folk kan bete sig! Men snälla ni som tydligen irriterar er sig mkt på oss att ni måste komentera våran vänskap! Sluta bry er! Varför ni hatar ju oss så mkt. Så låt oss vara ifred å var glada åt att ni slipper oss!!

Å du som tror du kan vara anonym genom ditt inlägg.. ge dig för de kan du inte.. IP adressen syns!

Å vad har jag gjort dig? Svara på det är du snäll! Har aldrig någonsin yttrat mig om dig! Vi har ju aldrig någonsin umgåtts! 

Du vet inte ett skit om mig... Å ensam knappast! Har en underbar familj å vänner så det räcker å blir över men har bara en sann vän som jag aldrig kommer att släppa! Å jag är sååååå tacksam över att du lämna över henne till mig! Fy fan för om du fortfarande hade haft henne!

HUr kan en person lämna ett sånt här inlägg när hon inte ens känner mig!

Så jävla tragiskt. Två ensamma Stackare som båda egentligen avskyr varann men som nu när ingen av dem har några vänner kvar ska börja umgås, bli bundisar och tom "älska" varandra. Lycka till


Men alla sagor har lyckliga slut! Å visst är det ganska underbart att 2 som hatat varandra kan älska varandra!

Kärleken övervinner allt! Så är det bara! Så sluta va så bittra! Ni får nog någon vän till slut ni med! Jag hoppas verkligen det, för det är såååå underbart att han en sann vänn i sitt liv, som finns där hela tiden!

Hälsa aldrig mer på mig är du snäll! 

Men nog om det!

I fredags grilla vi lite, tog ett glas vin å njöt.... Sen vart kl 20 å hockeyn börja... Då drog jag till E å drack vin! Som vanligt rusa tiden i väg å kl vart halv 2....  Me love you babe!! Tack för en underbar skitsnacks å diskuterings natt!!

Love you!!

Sen i lördags va vi på 80 års kalas! Farmor vart hela 80 år!! Stort jätte grattis!! Det bjöds på god mat å dryck å hela tjocka släkten var där!!

På kvällen vart det bara lugnt.. Snacka lite skit med Annica i telefon nån timma!! Men oj en till vän.. Jag har 2 vänner!! Ha ha!!

I dag har jag å kim å pappa å benis vart å fikat hos våran lilla 80 åring! Hon bjöd på pizza.... Å så har Benis blivit stora pojken.. Å jag har fått äran att dra ut hans tand ! Nu är han tandlös!! hahaha... han är sååå söt med en liten glugg!!

Han va modig!! Jag knöt en tråd runt hans tand å så drog.... Tanden bara flög!! Så får se om tand fen kommer i natt!!

Det var lite läskigt att dra... haha...

Men som den otroligt ensamma människa jag är så ska jag snart ta å åka hem till min ensamma lght!! *buuuhhhuu*

Löf kommer förbi å fixar datan i morgon!! Men oj en till vän.. Jag har 3 st!! hahahaha

Nen men allvarligt.... Känner själv att det här är lite väl patetiskt... Men då får jag va de just nu!!

Å jag står för det!!!

Hell yehhhh!!!


Kommentarer:

Princess Leya I



Hahaha !

Så jäkla Sant !



Pinsamt & Patetiskt Räcker lixom Inte!

Det är en sån Oerhört Låg Nivå !

Vuxna Människor med en Social Kompetens

som mer liknar ett litet Barns !



Nog om Av-Arterna, dom Anal-Födda &

Ladugårds-Arsle-Födda Idioterna!

Hahaha!



-------------------------------------------



Nämen Hoppsan, har vi fler vänner än Varandra!?!?

Woooow Lixom !!!

Hahahaha !!



-------------------------------------------



Vilket Ärofyllt Jobb du fick då!

Dra ut en Tand!!!

Jösses så Söt han måste va med sin lilla Glugg !

Gluggar är ju bara såååå Söta !



Skönt att både Födelsedagen &

Dagens Bravader med Pappsen vart Lyckade !



Jag ÄLSKAR Dig Massor !

Och Jaaa...Det Står Jag För !!

;o)



Massa Love från Oss !

;o¤

MOAH











2009-05-10 kl. 21:22:37
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Mangebange

Jalla, låter lite bitter på någon ibland?! Hör av sig när du vaknat, så ska vi se vad som behövs till er dator... Nu ska jag ta 5 minuter på lilla visaren.

2009-05-11 kl. 09:27:50
URL: http://mangelof.blogg.se/
Annelie Sandras mamma och Alexanders mormor

Hej på er

Ja detta med att tjejer alltid är avundsjuka på varandra och snackar skit så har det alltid varit.

Jag minns när Sandra var några veckor så kom min allra bästakompis som förövrigt bodde i huset bredvid oss och hälsa på med sin 3 åring som hade värsta kikhostan. Jag bad dem att inte komma in för jag var rädd att bebisen skulle bli smittad.

Kompisen tog så illa vid sig att hon inte hälsa på mig på ungefär 8 år.. Sedan flyttade de och skönt var det för det var en jobbig tid. Speciellt som jag var dagbarnvårdare och hemma hela dagarna på samma lekplats.

Ha det så bra, Annelie Sandras mamma

2009-05-14 kl. 15:38:47
Annelie Sandras mamma och Alexanders mormor

Hej på er

Ja detta med att tjejer alltid är avundsjuka på varandra och snackar skit så har det alltid varit.

Jag minns när Sandra var några veckor så kom min allra bästakompis som förövrigt bodde i huset bredvid oss och hälsa på med sin 3 åring som hade värsta kikhostan. Jag bad dem att inte komma in för jag var rädd att bebisen skulle bli smittad.

Kompisen tog så illa vid sig att hon inte hälsa på mig på ungefär 8 år.. Sedan flyttade de och skönt var det för det var en jobbig tid. Speciellt som jag var dagbarnvårdare och hemma hela dagarna på samma lekplats.

Ha det så bra, Annelie Sandras mamma

2009-05-14 kl. 15:39:21

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0