IDAG ÄR DET EN PISS DAG!

2009-05-19 kl. 13:53:01

Usch vilken dag! Usch säger jag bara! Allt bara går emot mig hela tiden! JObbet,stoffe,kim jag allt.. Kim trottsar mig så jag blir tokig! Han sover jätte oroligt om nättena.. Stoffe är en latmask.. JObbet bara krånglar med mig! Stoffe tar inte ut pappa ledighet.. Bara drar ut på det så jag blir lidande med jobbet! Tycker att jag gått hemma tillräckligt länge nu! NU är det min tur å jobba tycker  jag!! Men det råder delade meningar om det här hemma!

Renoveringen går så där! Stoffes mamma vill komma till helgen.. Men känner att jag har alldeles för mkt att göra här hemma! Har inte tid helt enkelt! Samt att Kim är i en period nu då han kräver mkt... Å besök orkar jag inte med.. Vill bara ha lugn å ro å få färdigt renoveringen av hallen! Orkar inte bo halv dant!

Jag är inte alls positiv i dag! Håller rmig hemma så ingen behöver känna vid min dåliga energi jag utsöndrar idag!

Längtar till fredag då jag å store syrran ska upp till STHLM för en hel dag! Fick i födelsedags present av henne en hel dag i sthlm med lunch å så skulle hon betala 350 kr på ett par skor! Å vad jag längtar... En hel dag bara jag å syrran NO KIDS!

Åhhhhh vad jag är arg på jobbet... Alla får lägga önske schema utom jag... Fick alla skit pass som blev över.. Bara nätter.. Men hallå nötter vad tror ni.. Ne nu skiter jag i det här å kollar på ett ny nerladdat avsnitt av desperate...


Kommentarer:

Princess Leya I

Min Stackar Bäbbe !!

:(

Jaa, det här va Inte din Dag du !!



Gläds åt att Du ska upp & få Njuta !

Njuta av Tystnad, Shopping, Fika & Lugnet ! Aaaah...Enjoy the Silence !



Nog måste väl till&me Svärmor förstå att det Sista ni behöver är Gäster Just nu !?!?

Förstår hon inte det så är hon ju...jaa...

Fruktansvärt Egoistisk om Inget Annat !!

Gör det som Blir Rätt för ER, ingen Annan !!



Njut du av Desperate det är Du Såååå Värd !



En glädjande Nyhet är ju att

Jag blir ju kvar hos Dig !

Iaf tills nått Annat & MYCKET Bättre dyker upp !

Din lilla Skadeglädjerska där !!

;o)

Fast även Jag är Glad för det...

2min ifrån varann är ju sååå Mycket Bättre än 15min !

Hahahaha !



Love You Loads'n Loads !

;o¤

*

2009-05-19 kl. 17:59:05
URL: http://doggystyle.blogg.se/
ulrika

ni är välkomna hit på tårta.... magnus kan baka... fast jag fick ju ingen tårta när du fyllde år iof så vi e kvitt, fast kom ändå(bra anledning att äta tårta)

2009-05-20 kl. 17:54:12
Mangebange

Men hallå, du ville ju inte ens fika med mig... Får la ta tårta någon annan gång. Vad sa polacken då??

2009-05-20 kl. 18:07:42
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0