Så jävla förkyld

2009-06-17 kl. 16:14:40
Har nog inte vart så här förkyld på länge! Hostar en brännande hosta så man nästan spyr! KOmmer upp sånna där härliga gul brunna bollar.... yammy!!

Allt man äter smakar nada!! Så kul!! Cement till snor i näsan.. kan inte andas...

Kim är hos mormor nu!! Skönt så jag kan vila... Är helt knäckt... Stoffe´har åkt å jobba... Så i morgon åker vi å hämtar kimpeluring!!

Tacl snälla mormor för att du ta kim !! Betyder så mkt för mig!! Du får skämma bort han hur mkt du vill... Med saft å kaker å leka på bordet...

Känns konstigt att vara helt alena här hemma... Men ska njuta i fulla drag...

Mys dressen har redan åkt på... Så det blir filt , snorpapper,nässpray å ett glas rött i soffan!! Divan hörnan är min...

NU ska jag ta min första kopp med kaffe.... Får se om det ens smakar nåt...

Harkel hearkel,snörvell snörvell, krax krax.....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0