Ny soffa i dag + nya kläder

2009-06-11 kl. 21:26:22
Japp det vart en hel dag med shopping i dag med.... 1 par shorts till mig,1 linne, 1 tröja å ett par capri byxor... Wiiii!!!

Kimpen fick strumpor, en smurf pyjamas 2 delad as söt ,å en pike tröja å ett par braller till.. Ska han ha på midsommar och 2 haklappar... Stoffe köpte bara ett Peak shorts.. TRåkmåns...

Vart storhandling på city gross.... Nu är äntligen frys å kyl fulla igen....

Å så vart det en ny soffa..... Får hem den på måndag.... Längtar gärnet.....

Vart en mörkgrå med divan!! Oj vad jag å kimpen ska mysa i den....

Nehe så går det inte att ladda upp bild på soffan heller.... Ja ja... Men det var ändå fel färg på soffan som va på bilden ändå...

Nu ska ätas vårrullar!!!

Kommentarer:

Mangebange

Ja, du e en riktig parasit, som lever på oss skattebetalare!! :-P

När bjuds det på kaffe i den nya soffan då??

2009-06-12 kl. 16:59:41
URL: http://mangelof.blogg.se/
Princess



Åh va Kul att Du hittade en Soffa !!

Klart Divan-Hörnan är Reserverad för Dig ;o)

Girl-Power !

Hahaha !



Längtar JÄRNET efter Cach...

...måste köpa allt Jag kommer Över i Min Älskade Butik !!!

Drömmer faan Drömmar om

Sjögräs-Godis, Räk-Chips, Vårrullar....



Gaaaahhhhh...



Är sååååå Sugen....tänk på nåt annat !!!



Hoppas allt är Ab Fab med Er !



Massa Löv från Oss !





2009-06-12 kl. 22:11:02
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0