Nu blir det Kvarnbadet

2009-06-29 kl. 11:38:08
Ska bli så skönt! Där har dom 2 st stora pooler... tempererade 25 grader... Å 1 barnpool å en plask pool för dom allra minsta... Stor gräsmatta... Mkt skönare att åka till ett sånt ställe än stranden med kimpen...

Kan han krypa omkring i gräset å bada i barnpoolen som är varm å skön...

dom har ju även servering där så man kan ta sig något att fika om man blir sugen...

Å omklädnigs rum,toaletter samt bastu... Kanon ställe.....

Så nu drar vi....

Annars kom vi hem sent i går från trosa.... HAR INTE VART HEMMA PÅ SNART 2 V!!!

Gissa hur det ser ut här hemma... JEANETTE NU KOMMER DU Å STÄDAR HÄR..... det är du skyldig mig efter ditt hemska badrum med skinn lappar.... hahahahaha...

Jag hjälpte syrran å flytt städa i går... Gissa om det var varmt å äckligt.. man bara flöt bort.. Uhhhh hemskt...

Å ni som känner mig vet ju hur äckel magad jag är .... Kräks ju för minsta lilla fis.... hahahahaha....

Nä har inte tid med det här.... Nu drar vi....

Plask plask....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0