Men vad är detta??

2009-06-14 kl. 12:54:34
10 grader å spö regn å blåst!! Vart är sommaren? Man blir ju deprimerad av detta..... Sol brännan börjar försvinna å man får åter igen sminka sig med foundation för att få färg i fejjan! Hallå där.. Det är ju November väder ute!

Skandal!

Sitter här hemma å kraxar å ont i halsen.. Det ska man inte göra mitt i sommaren... Allt blir så tråkigt.. Finns inget att göra!

Att sitta här inne å ruttna är ju inte direkt inspirerande... Stoffe har kommit i målbrottet igen.. Han sförkylning har satt sig på rösten.. Känns som att man har en tonåring här hemma...

Kim sover så sött i sin säng! Han har det bra! Han bryr sig inte om det regnar eller är sol ute.. Lika glad är han för det...

Han förstår inte hur bra han har det...

Ja finns ju tusen saker att göra här hemma men orka... Nej man tappar lusten totalt!

Vi funntar på att åka in till stan (sthlm) Men jag vevt inte... Åhhhhhhh vad ska man göra!! Sluta regna, snälla!!

Ge mig sol å värme!!

Snart är det ju MIdsommar å då är det bara 6 mån kvar till Julafton! Skandal! Vi går då redan mot mörkare tider!

Å inte har man fått sett solen mkt inte! Har ju inte ens badat ännu! Vill inte ens tänka på hur kallt det ska vara i vattnet nu... Huuu!!

Får trösta mig med att vi åker en vecka till sol bad den 2 sep kl 18.20! Då lyfter planet till Rhodos å Falliraki Beach för lilla ´Fam Nyberg! Längtar längtar längtar! Resan är helt betald å klar nu! Så nu väntas bara biljetterna!

Syrran å Benis kom hem från Kreta i fredags morse, Bruna å fina! Benis hade köpt ett halsband till mig! Super fint va det! En sjöstjärna i glas i olika färger.. HUr fint som helst va det.. Hade han valt alldeles själv till mig! Allt blir så mkt finare när barn valt något... Å så hade dom köpt bad saker till Kim som han ska på Rhodos!! Bad leksaker å en badring! Så gulligt....

Ne gott folk... ska man ta tag i något här hemma kanske... Hmmm får se hur det bli med den saken..

So long Fuckers!!!!

Kommentarer:

Princess



Jaa va e det här för Väder ???

Asså Pallar snart inte med mer Gråa-Nyanser!!



Himlen har faan illustrerat Alla Gråa-Nyanser

som Finns i Färgskalan !!

& Regnet sen då!!

Hur mycket Vatten finns det där Uppe egentligen ??



Näe Nu får det Fasiken Vara Nog !!!

Det har ju Vart Bajs Väder ända sen

Vi satt i Köket & Suckade...typ 3-4veckor sen !!!

SKANDAL AB !!



Men Idag har Jag iaf vart Duktig = Storstädning ;o)

Som belöning för detta Önskar Jag mig Nu :

Solsken, Värme & Picknick på en Filt med Min Fru !!



Ojojoj, det vore Nåt det !

Men...sån tur har Vi väl tyvärr inte :o(



Men en Innomhus-Fika får vi iaf Styra Upp !



Älskar Dig Wife'i

;o¤



2009-06-14 kl. 19:03:06
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0