Hemma igen!

2009-06-20 kl. 22:49:55
Japp då var man hemma igen! Pappsen körde hem mig å en väldigt övertrött kimpeluring......

Tror han var bakis i dag! Han sov nämligen till 10.15 i morse... Rekord! Skönt va det iaf!

Men inte lika skönt när man hörde att det hell regna ute... Ovanligt... Men det sprack upp på eftermiddagen sen å solen titta ju fram å det vart varmt å skönt! Pappa tog kimpen ut på en långpromenad å vi andra åkte å handla... Bara onyttigt åkte ner för min del! He he... Mamma gjorde kyckling spett ris å jordnötssås till middag.. Smaka mumms mumms mumms!! Fattar inte varför min mamma lagar så gudomlig mat! Hon kan fan få en rutten potatis att smaka lyx! Helt sjukt... Å för att inte prata om hennes gröna fingrar!! Hon kan köpa en rutten blomma på typ ica! Å nu snackar vi rutten.... Ne men sen efter 1 v hos henne så blommar den å är hur vacker som helst..

En annan kan fan inte hålla liv i garderobs blomma ens.. ;)

Ne mamma är bäst!

Fast det finns faktiskt en sak som pappa är bättre på i matlagnings väg en mamma å det är faktiskt pannkakor! Ingen slår min pappas pannkisar! Mmmmmmmmm!!!!

Pappa kan du inte steka ett par pannkisar till mig??? Vart sugen! ;)

Kim vart bortskämd av mormor å morfar.... Han fick midsommar presenter... 4 splash bollar, 1 st Nuby pip mugg å en super söt villervalla tröja! Tack underbara mormor å morfar!

Å mamma har plågat mig med naturmedecin för min förkylning! Nån blomm xtrakt dryck som smaka arsel.. Hon har plågat mig 1 gång i timmen med denna sup... UHHHHHHHH!! Men nu är jag hemma å ingen mera sup behövs plågas ner.... Å guchelov!! Hahahaha!!

Har inga bilder heller å lägga upp från gårdagen då jag klantskallen själv glömmde kameran hemma!!

Stoffe är å jobbar å har gjort sen 07.30 i morse.. Han jobbar xtra hela dygnet.. Kvall övertid å storhelgs tillägg... Katching!!! Det är 8000 kr rätt ner i plånnkan!! Så han jobbar igen soffan.. Nästan... Det är bra betalt för att spela innebandy å äta jordgubbar med glass det... Hahahaha...

Ne nu ska jag ta å dra mig till sängen å glutta på någon film... Lägger över Kimpus sen så man får snusa bebbe! Mys fisen...

Blir det bra väder i morgon tänkte vi dra till skansen så klutten får titta på lite djur å äta bulle i solen!!

Håller tummarnaför uppehåll i morgon...

Så tack min underbara familj för en regning midsommar!! Älskar er mer än ni förstår! Behöver er mer än ni tror!!

Natti natti!!

Kommentarer:

Anonym

Tack GUMMAN. DET värmde.ÄLSKAR DIG och DIN FAMILJ,,Från din Mamma.

2009-06-21 kl. 23:06:10

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0