Detta regn alltså!!

2009-06-19 kl. 20:09:53
Kul Midsommar!! Öhhh nej!!

Hann vara ute vid V-ljung i ca 1 timma, sen kom hell regnet.. Kul! Kim hann med fiskedamm, ballong, å några lotter som jag för övrigt vann på alla... så 5 st firedogs vann jag :)

Det var bara att åka hem därifrån! Så sill lunch med hela tjocka familjen... Ja sen har vi bara beskådat detta regn,sol,regnbåge å åter regn... Nu är det uppehåll å grillen är tänd... Solen lyser ytterst lite...

Får trösta sig med att man får världens godaste mat.. För ingen kan laga så god mat som min mamma.. PRONTO!!

DENNA VIDRIGA FÖRKYLNING håller i sig än... Är helt sänkt... Hostan tar kål på mig....

Men jaja... Inte blir det bättre av att jag klagar iaf!!

Hoppas ni alla ndra där ute i sverige har/haft en toppen midsommar....

puss!!!

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0