Underbar resa med underbara barn

2009-07-02 kl. 21:06:50
Vilken fantastiskt underbar resa det vart i dag.... Tidig morgon för barnen men ack så duktiga...

Är helt slut,ont i fötterna å så trött så det svider i ögona... Ha ha.. 3 barn på en båt tar på krafterna...

Kim har vart helt underbar.. INte ett pip på hela resan... Åkte vid 6 i morse å va hemma runt 20 tiden... Snacka om en helt fantastisk unge...

Han har racat som en tok på båten å bada i bollhavet... Ätit bufe... köttbullar,potatisgratäng,frukt,smörgås,risifrutti,choklad pudding,pommes... Ja allt.... Benis å wille har vart såååå duktiga dom med....

Jag har spelat en massa å vunnit typ sammanlagt en tusing :) As kul.. så jag skämmde bort grabbarna med lite saker å min man med lite Lonkero å jäger....

Ne nu är jag så trött... Orkar verkligen inte skriva allt....

Bjuder på lite bilder i stället....



Frokosten :)


Kim smaskar macka till frukost



I bollhavet :)



Hmm vart är Benis?



Wille simmar :)



Benis flyger ur kanan.. hahahaha



Älsklingen på däck :)



Grabbarna har fått varsin liten klubba ;) Å dricker drink:)



Fundersam...... Hmmmmm vart är jag egentligen....??

Tack min underbarinagar för rolig resa till Åland.....

Kommentarer:

Ida

Men åååååååååååååååå vilka söta bebisar!! Sjukt söt Kim mitt i bollhavet ju! haha =)



William är vaken än...hmmm...kl är 22:40 snart =D

2009-07-02 kl. 22:38:11
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0