Har inte så mkt att blogga om...

2009-07-06 kl. 11:05:12
I går gjorde vi inte så mkt....Vi gick förbi loppisen å jag fynda 12 tallrikar för 30 kr å en sköldpadda som blinkar å låter för 10 kr å en pek,flik bok för 10 kr.... Efter det va vi till willys en sväng... Å efter det vart det en promenad...

INte så spännande precis.... Gick över till Emma en sväng på en kaffe å snacka lite skit... Har ju inte setts på typ 3-4 v eller nåt.... Vi har ju haft fullt upp vi... Fart å flängt som värsta zigge familjen... haha...

Å på väg hem från E så möter jag en snubbe... Ser ut som en rggare med cowboy hatt... Å vet ni vad han hade för T-shirt??

hahahaha värsta sköna snubben.... att han våga.. jag skulle aldrig våga... men på den stog det....

JAG ÄR RASIST FÖR JAG BOR I SÖDERTÄLJE !!! Att han våga.... Ne jag diggar han.. skön snubbe...

Ja för ni som inte bor i denna stad kan inte förstå hur det är här... Denna stad håller på att förfalla totalt...

Jag vet att det finns många i detta avlånga land som tänker.... Men hur kan man digga en sån kille med en sån tröja...

Jag säger bara en sak.... KOm hit å bo ... Ska jag sätta er i Ronna,hovsjö,Geneta å ta er ner på stan med en fika...

Ni kommer att förstå då vad jag menar...  Å säga... HUr är detta möjligt....???

Men jaja.. Nu är det som det är...

Kim sover middag nu.. Så jag tänkte ta mig en dusch....

Bjuppar på lite bilder från i går....



Kim äter upp pappas rostade mackor!!



Klättrar på nya vagnen...



Å sitta i den är super kul!!





Att gå runt med Brandbilen är oxå kul!!




Får se om jag orkar gå ner på stan i dag å hämta ut kimpens pass... Det är ju rätt kallt ute... *burr*

nU ska duschas.....

Kommentarer:

Sandra

Jag hade tänkt mig lite klack så man får längre o smalare ben =)



Svårt med färg på skor?

Tim ska nog ha vita myggjagare eller vad det heter?

Spetsiga skor ialla fall.



Ska jag också ha ljusa skor?



KRAM

2009-07-06 kl. 12:05:58
URL: http://sandraaas.se
Ulrika

får jag ärva er skitunge när ni tröttnat på han? fattar inte hur han jämt kan vara så söt och glad... som sagt han måste vara en bortbyting...jag menar med er surgrisar som föräldrar.... ;)

2009-07-06 kl. 20:15:59

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0