Fortfarande feber

2009-07-12 kl. 23:27:25
I dag har 39,1 i feber... Vart lite piggare.. Men inte mkt... Han har inte vilat så mkt på dagen.. Bara små skvättar hela tiden... 20-30 min bara åt gången...

Nu ligger han i våran säng.. Han är så orolig...

I dag är det 6 mån sen min Vackraste Ängel somna in... Tänk att det redan gått ett halv år... Känns som om det var i går han försvann från min famn.. DENNA KÄNSLA GÅR INTE ATT BESKRIVA..

Du är så saknad min vovve... Fast jag vet att du vet det... Jag vet att du har det bra nu.. Du flyger omkring därr uppe med dina vackraste Änglavingar å tittar till oss här nere.. Du är fri från smärtan...  Även fast jag vet allt det där så saknar jag dig obeskrivligt mkt å ångrar att du är där uppe å inte här hos mig i min famn...

Ljuset är tänt för dig min Ängel... Det är tänt för dig 24 H om dygnet... Ljuset slocknar aldrig...

Kan du inte komma å hälsa på oss i natt? Kim vill att du kommer å tar borrt hans feber drömmar.. Kan ni inte kasta lite boll eller plaska i vattnet? Så han kan få sova ordentligt natt... Du vet min Ängel att han älskar hundar och det är tack vare dig.... Att du tog hand om honom i 6 månader... Du var den bästa storebror han kunde fått.. Du lärde din lilla människovalp allt du kunnde....

Jag älskar dig min Terry.... Glöm aldrig det..... Glöm aldrig det......

Ska gå å lägga mig hos min lilla sjukling......

Natti natti

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0