Febern är på väg ner

2009-07-14 kl. 13:26:50
I dag när vi tog tempen så låg den på 37,8 så den är verkligen på väg ner... Så skönt... Det var en sån stor skillnad på han i morse.. Han var glad å åt sin gröt.. Snodde pappas päron å satt å smaska på... Han ville tillomed ha macka..

Men någon lunch ville han inte ha.. han va så trött så han somna istället... Så får se om han vill ha lite lunch när han vaknar igen... Hoppas han blir helt frisk så vi kan åka till Norrland...

Först blir det upp till Kims Farmor i Ö-vik å ut till deras stuga... Där blir vi till på söndag...



Från deras stuga midsommar 2007



Blir Kims första besök i stugan.....

SEn efter Ö-vik åker jag å Kim upp till Adak... Mamma å pappa har hus där å är där nu..
Så jag å Kim tänkte slappa lite ute till fjälls bland mygg,knott å snottren....

Fiska lite å njuta av tystnaden.... Stoffe åker hem för att jobba..

Så vi blir borta i 2 v nu... Ska bli skönt att slippa slöddertälje ett tag....

Inget internet finns uppe till fjälls så bloggen får vila nu ett tag.. Men får jag tag i nån data så kommer jag att blogga...



Adak vinter tid.... Hade inga sommar biler.. Bara på externa hårddisken men orka inte koppla in den...

Så hoppas hoppas Kimpen blir frisk så vi kan åka på våran Lilla Lapp Tur!!



Kommentarer:

Wife'i



Önskar er en Über Mysig Weekend !



Call If You Need Me !



Saknar er (Såklart) som Faan...

...men mår Ni Bra, så mår Även JAG Bra !



Älskar Dig Wife'i !!

Varmaste av Kramar & Blötaste av Pussar

/ E & L



P.S



Njut av den Friska Luften & det Härliga Lugnet

åt Mig med !!!



D.S.



2009-07-15 kl. 21:46:57
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0