Dr:n kl 15

2009-07-13 kl. 12:22:55
Jag lever i en slax bubbla just nu... Vet inte om jag är vaken eller inte... Börjar kännas nu att man inte fått sovit sen i torsdags natt å ryggen börjar säga i från nu efter allt bärande på sjuklingen i 4 dagar nu...

Snälla kan han inte bara få bli frisk... Orkar inte längre... Jag är illamående pga sömnbrist å mat brist.. Stressen att man kan inte göra något förens han skriker,gnäller...

Ja det är inte lätt å vara liten å vara sjuk... Å det är inte lätt att vara förälder åt en sjukling på 11 månader...


Kommentarer:

Sandra

Heej!

Jag ska se om någon är intresserad av våran vagn, men vi va på Babyland och pröva vagnar igår..

Lutar nog mest åt Brio Sing isället för GO, Go känns nästan precis som att köra våran om inte större och bredare liksom..



Men ja vi får se om någon nappar först innan man Kärar ner sig i något annat =)



KRAM KRAM och KRYA PÅ DIG KIM

2009-07-13 kl. 13:13:22
URL: http://sandraaas.se
Wife'i



Tack för att du finns Darling !!!

Love You Long Time !



Jobbigt att Snuttas är Så Dålig...Stackars Pluttas !

Tant E Tänker på Er !



Jösses va Kul att inreda Prinsens rum !!

Finns det Några Hjärnor som har Idéer så är det Våra !!

Kommer Bli sååååå Ab Fab !



Förresten...



Shit vilken VÄRSTING Vagn ni Köpt då !

Snacka om Funktioner & Komfort !!!

Men en Prins ska ju Självklart ha det Bästa !!



Om Jag Någonsin har Turen att bli Mamma så ska Jag ha DEN Vagnen !

Galet Snygg, Lätt-Manövrerad & Multi-Funktionell !

Snacka om Bra Köp !!



Måste ( Åter igen ) tacka för att Du Finns !!

Älskar Dig Wife'i



Näe...nu stundar Kvälls-Timmen Starkt !

Dax att somna till en Skräckis !



Peace !



2009-07-14 kl. 00:29:39
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0