Åska &Regn

2009-07-07 kl. 21:33:13
Som jag har väntat! Men som vanligt kom det ju bara ett par muller å sen inget mera... Kan det inte bara tok åska så det rensar luften... Är ju så kvavt....

Men regna det kan det.....




Skönt man har markis så man kan sitta ute även fast det regnar...

Ja nu är Kims rum uppe på tavlan igen... Han älskar att vara där inne å busa.. Så nu ska jag göra iordning det....

Han älskar ju att klättra bland kuddar... Å jag har tusen kuddar här hemma.. Så nu blir det till å köpa tyg.. Klä om alla... SEn ska pappa ta hem från hans jobb sån där vad tjosan.. Går inte att förklara.. men det ska jag oxå klä in i tyg å häfta fast på väggen i hans mys hörn... Å där blir kuddar å en rutch kana.. Så då kan han busa hur mkt han vill utan att man behöver vara orolig att han brummar in i väggen å gör sig illa... För då är väggen mjuk å skön att bomma rätt in i...

Sen ska jag fylla hans pool med bollar.. Sånna där bollar som det är i boll hav... Kommer bli as nice...  Så nu ska det göras.... Har massa saker som ska göras där innne.. men jag börjar med det...

Ne nu ska jag kolla klart på filmen...

Å den här söta klänningen fick jag av stoffe i dag!! Han kände sig så dum som sagt det där till mig... Så jag fick en tröst present... :)



Puss på er alla....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0