39,5 i feber

2009-07-11 kl. 12:53:11
MIn lilla kung har 39,5 i feber... Han är het som en kamin... Man bränner sig typ när man tar i han... Har aldrig känt han så här varm...

Det börja i går kväll... På dagen va hn pigg som en lärka.. Busa med Alexander i 2 timmar å var precis överallt å ingenstans... Hur pigg å glad som helst....

Sen slokna han bara... Som en blomma utan vatten... Vart hängig, glansiga ögon, lila under ögonen...

Han åt sin kvällsgröt å bada.... Sen när det var dax för sängen.. Så bara skrek han... Sov 15 min vakna, skrek 15 min, somna 15 min å vakna.. Så höll han på från kl 20 till 23... Gav han alvedon... Men inget vart bättre... sEn sov han i sitt rum med stoffe bland alla mysiga kuddar.... Där sov han fram till 06.30 sen kom han in till mig.... Å hos mig sov han till å från till 11.05... Gick upp å tog tempen... 39,5... Fick han mera alvedon... Men gröt ville han inte ha.. han åt 3 tuggor....Så då fick han en rostad macka.... Å då vart det andra miner...



Skratta kan mna även fast man är sjuk....

Nu sover han igen.... Han är helt slut stackarn...

Så nu blir det till å vara hemma hela dagen å ta hand om min lilla feber kille....

Tänk att det här är första gången han har feber på 11 mån.... Mammas lilla konung....

Mamma älskar dig mest av allt i hela världen... Ska ta hand om dig på mitt bästa sätt.. Ni som känner mig vet ju hur jag skämmer bort hundar... Å tänk er då hur jag skämmer bort min alldeles egen lilla människo valp....

Ska passa på att få i mig lite kaffe nu medans han sover....

Kommentarer:

Mangebange

Vem e ziggis?!?! Kolla vart du bor... Bor säkert granne med någon finsk ziggiskärring... Därför Frippe blev av med sina byxor i tvätten förut. =)

Ja, lapphelvetet kan vara skönt ibland, men räcker med en vecka, sen dör man av tristress.

Ska nog se till att flytväst används :-P

39,5 är väl inte så hög feber för ett barn?

2009-07-11 kl. 23:57:07
URL: http://mangelof.blogg.se/
Wife'i



Tack Min Underbara & Älskade Wife'i för det Fina MMS'et i morse !

Det behövde Jag...

Vart så Glad att det började Vätska sig i Ögonen !

-" Vad är det för Salt-Vätska som kommer ur Mina Ögon ??? "



Hoppas Prinsen mår Bättre !?

"Tant E" Skickar Världens STÖRSTA Krya-på-Dig-Kramar-&-Pussar !



Imorrn är det Vacc. på Södra Djursukhus som Gäller !

Ringer när Vi är hemma igen !



Tack för att Du finns Darling, Älskar Dig !



Pussa Prinsen från Mig !



MOAH

;O¤



2009-07-12 kl. 20:14:49
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0