11 månaders fika på stan

2009-07-09 kl. 12:45:26
I går så åkte vi nr på stan för att fira Kims 11 månaders dag... Å det gjordes med bulle å festis! Han älska det..

Syster yster följde med oxå... Hon slutade precis å jobba så det pasa ju perfa....



Va får jag den här stora bullen helt själv?



Mmmmmm smaskens!!



Å vad det är roligt att fika på stan..... :)

Efter fikat så gick vi ut å åt..... Kim somna i sin vagn så skönt å vi slapp laga mat....



Men maten va ingen höjdare..... Stoffe tog plank stek å jag pasta provencale men vart va vitlöken??

Ne blir inge mera ut å äta där inte igen.... Kim vakna sen å va lite hungrig... Vi hade ju ingenmat med oss.. Puckon som vi är... Men kim åt potatismosen från stoffes planka å champingonerna från min pasta.... Å han smaska i sig som fasiken... Kul att han är så stor i maten.. Äter typ allt... Det är så skönt...

När han fått i sig lite så vart han pigg å glad å charma mamma i vagnen med sitt underbara leende....



Sen bar det av hemmåt för lite mys å lek.....

En lugn dag för fam Nyberg.... NU ska vi till Br leksaker å köpa bollar å Ikea å köpa tyg....

Vad passar inte bättre än lite shopping i detta regn väder....?? Med lite fika å mys med min underbara familj..

Jag älskar er så jag går sönder.. Jag tackar alla gudar i världen som fått lyckan att få ha er hoss mig!!

Utan er är jag ingenting......

ÄLSKAR ER NU OCH FÖRALLTID.....

Kommentarer:

Wife'iii



Va härligt att Ni fick det Mys-Pysigt !



Hebbe Villan tycker Jag Anas....??

& Vart Åt Ni ???

Faan, Du måste ju skriva Vart, så Inte Fler går Dit !!



Hoppas Ni hittar lite Latjo Grejer till Prinsen idag då !

Shopping är Rätt Bra "Plåster på Såren" i detta Regniga Land !



Löv U Daaaaaarling !

2009-07-09 kl. 12:54:56
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Sandra

Vilken snygging i solglajjor! =)

2009-07-09 kl. 18:17:07
URL: http://sandraaas.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0