Underbar dag

2009-01-22 kl. 23:25:53
I dag har jag å stoffe å Kim vart ute på en hel dags shopping!! Men självklart inte i södertälje.... Tröttnat såååå mkt denna stad så vi åkte upp till barkaby! Först gick vi en sväng på Ikea... Vart en lekmatta till kim, lite krokar till hallen å nya glas... Så lunggt å skönt på denna ikea... Man kunde gå runt i lugn å ro... Så SKÖNT!!! Ikea kungens kurva är det ju alltid kaos....

Sen gick vi till P.O.P men dom hade inget alls att handla... skit dåligt.... så vi strosa runt lite inne på outleten.... Å jag hitta mina skor jag kikade in förra gången jag var där... Men vart för dum snål då... Å tur va det för nu kosta dom bara 100 spänn... :) =) Tackar så mkt.... Sen gick vi å käka på pizza hut... 100 år sen jag åt där... Så det var mysigt.. Kim skötte sig exemplariskt å charma självklart servetriserna... =)

Sen strosa vi runt lite ytterligare.. vart rea fynd på kappahl.. en jacka till kim för 60 kr som han kan ha till våren...

På Lindex vart det en bamse pyjamas som han är yber söt i... Han ligger å sussar i den nu... sen vart det 2 boddisar med....

Vi åkte hemifrån vid 14 tiden å kom hem 20.30... snacka om e nhel dag ute... så skönt va det.... skönt att komma hemifrån å tänka på annat en sorgen efter Terry.... När vi kom hem gjorde jag lite kvälls gröt till fisen... Å gissa om han åt... å herregud.. 1 1/2 portion... han bara skyffla i sig.... sen låg han å jollra på sin nya lekmatta... började gnugga ögona ganska så snart.... han somna på 2 röda.... Han fick en ny kudde i dag med från baby land... en riktigt fin å bra kudde så nu sover han gott...

Hade ju en kudde vi köpt på ikea men den har blivit helt platt å rutten... Så köpte en riktigt fin kudde nu...

Va även nere hos syrran på ur Å penn innan vi stack å hon hade köpt en söt tröja till korven... så snällt.... blir alltid lika super glad när någon tänkt på min lilla fjärt....

I morgon jobbar stoff dag så då ska jag å kim gå ner till vattnet å tända ett ljus för råttan sen efter det tänkte vi ta oss ner på stan om vi orkar.. Har ju presentkort på Make up store... Men får se om man orkar...

Ne nu är klockan alldeles för mkt... ska hoppa ner i bingen nu....

Natti natti......

Kommentarer:

Mangebange

Vadå, gillar du inte att shoppa i bajstälje? Enda staden som höjer p-avgifterna för att få bort bilarna från centrum, medans alla andra inför gratis p, för att dom vill ha folk. Tälje suger pung!

2009-01-23 kl. 10:58:14
URL: http://mangelof.blogg.se/
sandra

hej gumman!

har ju missat helt att du har blogg =)



har precis läst allt fint du skrivit om terry, tårarna rann....



hoppas ni mår bra!



kramar sandra o alexander

2009-01-26 kl. 14:19:35
URL: http://metrobloggen.se/sandriii
Ida

Läs med våran röst!



Jag ska köpa en single målt till dig. vill du ha 1,75 liter eller 1,76? Det skiljer en droppe. En jäävligt god droppe ska du veta.



Ja hör gärna med kåtkapten om det finns något runkbås till mig, tror du det ingår vita handskar eller måste man köpa det av Hugo i receptionen?

2009-01-26 kl. 20:42:18
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0