Norrland

2009-01-29 kl. 11:00:44
Ja nu drar vi till norrland!!! Så tråkigt här hemma i tokstan!! Vi behöver lite snö å kyla...

Vi fick ett infall i går när vi planera helgen... Fan älskling vi drar till norrland å åker pulka... ha ha.. Stoff är ju endå långledig till på tisdag... Så varför inte... Min kära lilla Runk Benke låna ut sin bilbarnstol till oss så lill Kim kommer att åka så bekvämt å bra... Han har ju nämligen vuxit ur sin gammla...

Men ja ja ja... Nu åker vi....

Puss å kram på er alla.....

Å ALLA NORRLÄNNINGAR, SE UPP I BACKEN ANNARS FÅR NI TUSEN HÅL I NACKEN!!!!

Kommentarer:

Ida

hahahahaha jag ser framför mig dig i pulkan, full fart Hahahaha! =) Fan va kul, hoppas ni får trevligt! Hoppas du hör av dig snart...bränner nog iväg ett sms snart tror jag =D

2009-01-29 kl. 13:45:44
URL: http://idlur.blogg.se/
Runk Benke

Ja visst är det bra med extra timmar =) synd att filmen inte var så bra, själv vill jag se Benjamin Button filmen, den verkar bra! Hoppas vistelsen har varit bra och att resan hem går bra!



Kram från runk Benke

2009-02-01 kl. 18:04:10
URL: http://idlur.blogg.se/
Mangebange

Låter som ni har det bra, här har det också varit kanonväder, hade minus 6 grader å helt vindstilla å fint väder, var ute på muskö hela dan å körde islivräddning med dem... Vi hade inte pratat om hur mycket vi ville lägga, men utgångspriset var 2,375, sen var det några som bjöd 2,4, men det tyckte dom var för lågt, så nu ska dom ha en till visning för att få upp priset... Idioter, varför inte sätta rätt ugångspris direkt istället...

2009-02-01 kl. 22:03:06
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0