Mammas Ängel

2009-01-14 kl. 17:50:27
Att vakna i morse var inge kul! Väntade på att min lilla luffs skulle hoppa upp i sängen breve mig som han alltid har gjort. Vi ligger alltid å myser å drar oss en stund innan vi går upp! Då började tårarna att rinna när jag insåg att jan kommer inte. Det är så tyst å tomt här hemma. Han har lämnat ett tomrum efter sig som är så enormt stort.

Att det skulle vara så jobbigt trodde jag inte. Har fortfarande en klump i magen å mår illa. När jag insåg vid 12 tiden att det blir ingen lunch promenad knöt det sig i magen!Jag klädde på kim å gick ändå. Det kändes skönt. Gick i 2 timmar! Rensa tankarna å självklart rann det tårar längs kinderna i kylan. Hade gett vad som helst för att terry skulle ha gått med oss!

Jag har ställt 8 röda rosor vid hans foto med tass avtrycket,1 ros för varje år och tänt ljus. Ljuset brinner dygnet runt. Så på natten byter jag till ett värmeljus!

Vill ha hem dig nu! Jag längtar så tills du kommer hem!

Mamma älskar dig min vackraste Ängel!!


Kommentarer:

Mangebange

Hur går det med allt där nere? Är det tomt? Hur går allt med lillfisen? Ni får väl hitta kakel snart, har ni varit på kakeldax å kikat? Dom har mycket å välja på, ligger i Bromma eller Väsby eller Haninge. Ni hade varit på Bauhaus å Hornbach?

2009-01-18 kl. 10:34:27
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0