Äntligen hemma!!

2009-01-28 kl. 15:37:54
Ja nu är min hund äntligen hemma igen!!! Fick brevet i går att jag kunde hämta ut han.... Tror ni jag fick bråttom ner till nyköping?? Jag bara strunta i allt å klädde på barn å packa väska å drog... Så äntligen äntligen efter 2 veckors väntan så hade jag han i mitt knä i bilen!! Tårarana börja självklart att rinna.... Känns så underbart att han är här... Nu ska jag bara hitta en fin å bra plats att ställa han på...

Det har bara gått 2 v å 2 dagar sen han somna in... Men det känns som en evighet sen... Kommer knappt i håg hur han ser ut hur han luktar å hur han känns....

Å folk tycker att man ska ha glömt allt nu... det har ju faktiskt gått 2 v... släpp han nu... Men eller hur... Det finns bara 1 person på denna jord som vet vad terry betyder för mig å vilket starkt band han å jag hade...  Resten av er alla vet inte ett skvatt.. Terry var vår familjemedlem å han var min bebis... Så orättvist att han inte fick vara frisk, så som vi kämpa för han, så finns det dom som avlivar sina fullt friska hundar för att dom inte orkar eller har tid eller oj det kosta visst mer att ha hund en jag trodde.... Snälla skaffa inte hund eller djur i huvudtaget då... Och sen när någon får barn så säljer dom i väg sina djur som om dom inte betyder något... När jag vart gravid så visste jag att det skulle bli tungt med både hund å barn... Men aldrig i helvettet att jag skulle sälja terry eller ta bort honom... Jag kämpa på i nästan 6 mån med terry å kim... Visst det var jäkligt tufft å jobbigt.. men det var det värt.... Skulle gå igenom samma sak resten av mitt liv bara jag får ha han här hos mig....

Så välkommen hem min älskade terry!!!!! Mamma älskar dig.......

Kommentarer:

Mangebange

Det e lugnt, jag gillar spöken, då är det ingen som gör inbrott... Å vafan e gaigers för nått?? Måste varit hundra år sedan. Dom som bott där nu har haft huset i 15 år...

2009-01-28 kl. 16:12:27
URL: http://mangelof.blogg.se/
Princess Leya I

Gud vilka fina bilder!

Blir alldeles rörd, vackra, Vackra Terry!

Förstår att det måste va helt otroligt skönt

att ha honom hos dig igen...

trygg & där han hör hemma!



Tänker på er massor...



Ring om du behöver mig!

Massa Kramar!

2009-01-28 kl. 16:28:15
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Ida

Nu är han äntligen hemma, tänk på att ha locket stängt hela tiden så inte hans fisar smiter ut, för dom är det enda jag INTE saknar med Terry...

2009-01-28 kl. 23:40:55
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0