Tatto

2009-02-16 kl. 18:52:20

Japp i dag har jag gjort klart min tatto... Fyllde ut den gammla å gjorde den lite bredare å skrev klart resten av namnet.... Så nu är jag super nöjd... Vart mkt bättre än innan... Lägger in bild sen...

Ska göra snö flingan å droppen senare...

Vart lite shopping till bäbis sen... Nya boddysar å ny overall å lite annat smått å gott.... Man kan ju shoppa ihjäl sig till bäbis... Farligt farligt...

Annars är jag förkyld som en tok.. haft en kråka i näsan nu ett tag som vägrar att flytta... å denna ret hosta man har... fy fy..

Tur jag har lite kokilana hemma... mkt bra mot hostan.. men man blir ju lite groggy utav den.. he he...

Stoffe är hemma å vab:ar.... skönt å han hemma när man mår pyton.... va nätt å jämt jag orka med denna dag!! Men behövde verkligen komma ut å träffa vänner...  Har setat hemma så länge nu...

Har även lagt mitt schema på 50 % så snart ska jag börja jobba halv tid... Känns mkt bra... behöver jobba lite.. Bra å spara mamma dagar när det är dax att skola in klutten på dagis.... Men har hänt så otroligt mkt på jobbet detta år jag vart hemma så jag kommer ju känna mig som en pryo..... hahahaha...

Ne nu ska jag äta lite dinner.... Puss å hej....


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0