Tänder

2009-02-18 kl. 00:11:45
Ja min lilla älskling håller på att få sin tredje tand!! Det drägglas som aldrig förr å lite feber å kinkigt...

Men han är så duktig min loveis!!! Han är glad å skrattar ändå... Äter som en häst å kutar runt i sin gå stol å skrattar!!

Men sen när kvällen kommer å det är sov dax så blir han som påmind av dom dumma tänderna som ska trängas fram... Då blir han lite kinkig å kan inte riktigt somna in ordentligt... Han har fått lite alvedon nu så hoppas att det hjälper lite... Man är ju så hjälplös ju... Vill ju inte att han ska ha ont...

Men så fort tanden tittat fram så slipper han det onda...

Ja nu blir man påmind om att han blir bara större å större... Nu får man hålla utkik hela tiden på vad han gör... I dag fick han tag på mobil laddaren å börja så klart tugga på den, rev ner 3 st ljuslyktor, på väg att ha ner digital boxen, rev ut leksaker ur sin lilla lek låda... Ja å allt går mkt fort... Man hinner knappt blinka fören det är något...

Han fick tag i knäcke bröd paketet å hade ut allt knäcke bröd... Hur han nu fick tag på det har jag ingen aning om... Men dom är snabba dom små liven.... Hmmmmm.....

Annars så var vi på stan en sväng å ingandla lite grejjer från apoteket...Tog en burgare å åkte hem... Då gick vi direkt på en liten promenad... Gick å la en ros nere vid vattnet till Terry å tände ljus.. Det lös så fint i lyktan när vi kom ner men tände ändå ett nytt...

Vi har kollat på film jag å stoffe... Vi hyrde tropical thunder... Den var så där... Lite små rolig men lite rörig... Men skönt att få lite vuxen tid med saft å popcorn å film när lill snutten somnat...

NU blir det lite läsning innan sov dax... Håller på att läsa en bok som heter Djävulens Apostel... En södertälje kille som skrivit boken å den utspelar sig här i från tokstan... Skit bra bok.. Läs den.. Så kul när man känner igen alla platser ,osv.

Nä hörrni.... Vi höres å synes....



"Väldigt glad efter att man rivit ut all knäckebröd"

Kommentarer:

Princess Leya I



Stackarn..dumma tänder!



Gud va fin han e eran lilla lill plutt!

Men jäklarns va FORT tiden går!!!

Man ser ju lixom på korten...han är ju riktigt stor nu!



D hjälper ju verkligen mot min ålders nojja...NOT!



Du e bra lycklig du, som har allt klart...LYLLO!



"Släppa Fisen" va d ja....

ett Nödvändigt Ont...men det Måste göras!



Ta hand om dig / er!

Massa Kramar från oss!

2009-02-18 kl. 14:42:06
URL: http://doggystyle.blogg.se/
sandra

Tjenixen!

Allt bra?? Ja visst går tiden fort??

FÖR FORT tycker jag..

Ses nån dag??

Jag tackar mer än gärna JA om du ger bort all välling, varför vill inte Kim ha mer av det? =)



Nä ska fortsätta i mammas tvättstuga nu, är här idag och tvättar allt vi äger och har känns det som =)

Medans min mamma tog Alexander till en kompis som har en dotter som är 2v äldre än min Älskling. Så dom är där och leker.. hehehe..



Ha det bäst Tjejen!!



KRAM KRAM

2009-02-18 kl. 16:19:01
URL: http://mammasandriiiz.blogg.se/
Ida

Jag diggar all dregel som ligger överallt =D haha =)

2009-02-19 kl. 09:20:34
URL: http://idlur.blogg.se/
sandra

Halloj!

Alexander tackar mer än gärna Ja till det du hade =)

Han har precis börjat få potatis ja kokat och mosat, börjar lära sig äta det nu. hehehe...



Idag har jag massor att göra, ska städa, vika tvätt (va hos mamma o tvätta 3 blå ikea påsar med kläder igår) Svärmor kommer hit imorgon så det måste ju se någorlunda bra ut, hehehe...

Vi är lite sega i starten och har inte fixat så mycket här hemma, men det kommer till löning. (hoppas jag) =)

Man är ju inte allt för rik nu med mammapengen....





KRAM

2009-02-19 kl. 11:28:08
URL: http://mammazandriiis.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0