Saknad

2009-02-12 kl. 21:17:22
I dag är det 1 månad sedan min Terry fick somna in!

Saknaden är så enorm. Kan inte förstå att jag vart utan han så länge. Helt overkligt! Mamma saknar dig mer än det är möjligt! Mamma tänker på dig varje sekund! Jag gråter än på kvällarna och det känns som om sorgen aldrig kommer att lägga sig!

Terry min älskling, Du vet att mamma saknar dig, att mamma älskar dig så enormt mkt. Att du inte längre finns här hos mig i min famn  är så overkligt. Men du vet att du kommer alltid å för alltid finnas i mitt hjärta.

Jag kommer aldrig att släppa taget om dig! Du är å kommer för all framtid bara vara den enda lilla nalle björn för mig!

Jag är så tacksam för dom underbart fina minnena jag har av dig.

Du förgyllde mitt liv så enormt mkt! Du fick mig att må så bra, du hjälpte mig alltid ur jobbiga å tunga tider... Du fanns alltid där för mig som jag fanns å finns för dig!

Terry min älskling du har en sån enorm del av mitt hjärta!!

Mamma älskar dig!!







Å min Älskade älskade lilla luffs!!!! JAG ÄLSKAR DIG SÅ ENORMT!

Får tårar i ögona så fort jag ser kort på dig! Saknaden blir så enorm då! Tack Terry för alla underbara år vi fick tillsammans! Tack för att du litade på mig och att du aldrig svek mig. Att du alltid fanns vid min sida oavsett vad!

Du var å är den bästa vännen jag kunde få här i livet! Jag vet att jag kommer aldrig att få en sådan underbar vän igen!

Ni som känner mig riktigt ordentligt vet vad jag å Terry hade för band till varandra och tack för att ni förstår mig!

Sov så gott min underbara Ängel!


Kommentarer:

Princess Leya I



Ljuset är tänt för honom &

mina tankar är hos er ikväll...



Varmaste av kramar från oss...

2009-02-13 kl. 20:24:42
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Linda

Tack snälla! Det värmer! Saknaden är så enorm så det finns inte!!

2009-02-13 kl. 21:35:09
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0