Göteborg!

2009-02-27 kl. 21:57:58

Vilken underbar dag det vart i Göteborg i dag!! Är så glad över att vi åkte!

Kom fram i går runt 18 tiden! Resan gick kanon... Kim sov nästan hela vägen.. Det lilla han var vaken så var han en glad skit!! :)

Så vi åt en pizza i går kväll.. Kolla lite tv å sen vart det ganska snabbt sängen... Sov så där.. Jag sov på en sån där uppblåsbar säng ni vet.. Men kl 5 i morse tassa jag över till stoffe som på soffan å ville byta plats.. Å snäll som han är så bytte vi!! Plutt sov som en stock i sin resesäng.. :) Vi alla vakna kl 8 och då gick vi alla upp å gjorde oss i ordning för en dag på Baby å barn mässan.. Vi kom dit 45 min efter öppning och det var redan så mkt folk...

Fanns nassor att se å handla men vart ändå lite besviken... Trodde den skulle vara mkt större.. Och jag trodde det skulle finnas sånt som man inte hittar i vanliga barnäfferer och mer inredning för barn... Men men... Det var super kul att gå där iaf... Fick ju lite gratis saker och köpte lite smått å gott...

Efter ett par timmar på mässan som förresten Kim skötte sig exemplariskt på (inte ett enda gnäll,bara glada miner,STOLT) Så mötte vi upp Anna-Stina som vart i skolan på dan....


Vi åkte hem till dom å ställde av bilen å gick ner mot gammla stan å åt lunch.. Lite sen lunch kanske men det var god mat å mkt spring in i olika affärer på vägen dit!! Så kul när man går i gammla stan... Inte ett enda kappahl å lindex så långt ögat kunde nå... Bara en massa mysiga affärer... Å en massa barn butiker... Roliga barnbutiker med... Inget Toys r us å br leksaker... Hitta världens sötaste jacka till Kim... Men den kosta 349 så jag vart lite dum snål.. Men jag kommer nog att ångra mig om jag inte köper den.... Den var verkligen sååååååå snygg å så mkt Kim!!


Men ja ja.... Efter ett par barnaffärer å sko affärer så gick vi hem till Johan å A-Stina å la oss å pusta ut i soffan en sväng... Jag å A-stina spela lite Nintendo wii... Bowling.. Det var super kul.. Första gången jag spela det.. Så medans vi bowla så gjorde Johan å Stoffe tacos... mkt gott... Sen efter maten spöa jag upp stoffe i bowling.. Det var verkligen så roligt.. Länge sen jag var så glad å skratta som jag gjort i dag... haha...


Nu ligger farbror johan på soffan å kollar världens sämsta film å stoffe är på 7 eleven å handlar ost bågar och A-Stina jobbar....


Klutten ligger å nannar... Han somna ganska fort om man säger så... Denna dag har vart helt fantastisk.. Solsken å varmt....


Måste ju även till lägga att åk inte bil med stoffe i GÖTET...HA HA HA HA... Han har åkt på gång banor å runt å hej å hå... hahahahaha.... Han har inte åkt en gata rätt.. hahahaha... Å gissa vem sitter bak i bilen å svär.. Öhhhhh inte jag va??? Nej det kan jag aldrig tro...


Ne nu ska jag äta min ostbågar...


Puss på er....


Kommentarer:

Mangebange

Jalla muttan!! skulle vi ses imorn?? Fika på stan kanske?

2009-03-05 kl. 22:38:53
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0