Alla Hjärtans Dag!

2009-02-14 kl. 17:21:45
Kram å puss till er alla på alla hjärtans dag!

Jag fick världens finaste present i morse av mina underbara killar!

Kim kom in till mig med ett litet vitt paket i handen! Som han naturligtvis dreglat lite på ;)

I det vita lilla paketet låg det en fin glittrig liten ask!

Å I den glittrande lilla asken låg ett guld häng smycke med bokstaven T!

T som för Terry!! Å jag vart så glad. NU har jag bokstäverna K och T..

Kunde inte få en bättre present... Tack mina små Älsklingar!!

Kim har fått en alldeles egen Tv i present i dag.. Hi hi... ;)

MIn underbara man har åkt å jobba så jag å Kim får titta på melodifestivalen själva!! Vi ska mysa ner oss i soffan å kramas!!

Blir lite vårrullar till middag för mig å lill klutten får lax å potatis!!

Hoppas alla får en underbar lördag.... Det önskar jag er alla....





ÄLSKAR ER KILLAR!!!

Kommentarer:

Ida

Men jag såg ingen människa! Är du full? haha

2009-02-15 kl. 22:08:56
URL: http://idlur.blogg.se/
Ida

Nu såg jag!!! Hjälp! haha

2009-02-15 kl. 22:14:56
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0