En dag på jobbet!

2009-12-05 kl. 08:50:46
Just nu sitter man på jobbet en lördag morgon! Gick upp kl 6 i morse... Sov som en kratta i natt! Hade världens mardrömm om ormar... fy... Jag som har en sån orm skräck! Va helt svettig när jag vakna..

Jobbar till kl 13 i dag... Sen tar jag bussen över till ikea å toys r us! Inhandla lite klappar.. Tänkte vara tidigt ute i år! Alla andra år han man handlat dagen innan julafton... Orkar inte stressa i år känner jag!

Kim börjar sakta men säkert bli bättre.. Feber fri i går iaf.. Då passa vi på att gå ut en sväng å leka lite.. Hoppa i vatten pölar å lekte titut bakom träden.. Det tyckte han va jätte kul!

Jobbar i morgon igen... 7-19... lång pass... men jobbár man helgen kan man lika gärna jobba ordentligt!

Idol i går då.... Vilken skräll att Erik å Tove fick sjunga om... Jag trodde ju att Erik va given att gå till final... TRodde verkligen att Erik å Tove skulle gå vidare.. Men Tove va inte bra i går... Men därimot Erik va ju så super.... Shitt va han gjorde Run to the hills bra.... Helt sjukt bra... Ska bli kul å se finalen nästa fredag... Hoppas ju på att Erik ska vinna... Men har en känsla av att Calle säkert tar hem det...

Men vad gör det.. 2:an går det ju alltid bättre för ändå!

Jaha vad ska man hitta på nu då??

Kommentarer:

Mangebange

Blev inga kalendrar, dom tog slut...

2009-12-06 kl. 11:30:47
URL: http://mangelof.blogg.se/
Ida

Ja visst var Erik grym?? Shit...Han är bäst!!

2009-12-06 kl. 17:22:36
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0