Torekällberget,öroninflamation,Sommaren med Göran

2009-08-26 kl. 16:27:03
Ja i måndags så va jag å kim å stoffe på Torekällberget med Sandra å smila med hela ansiktet Alexander! Sötare flin får man leta efter ;)

Vi hade super fint väder å barnen kolla på grisar å §getter å kossor å lite andra djur!!

Kim somna efter många om å men i vagnen så då  gick vi å skulle äta lunch... Hmmm världens sämsta lunch.. 60 kr å ingen dricka ingick eller kaffe... Taco tallrik skulle det vara... men på tallriken låg 2 små tortilla bröd i hoprullade med 2 köttfärskorn i typ å lite sallad vid sidan om...

Sen tog vi en sväng ner på stan... Fik bulle å loka å sandra köpte lite kläder till Alaexander... Kim fick en gubb keps av  mig... ;)

I går va jag hos farbror dr´:N.. ÖRONINFLAMATION IGEN.... hoppas det blir bättre till på onsdag.. Då åker vi ju till Rhodos.. Men fick kortison droppar till örat.. Så hoppas hoppas.....

Sen i går kväll hade jag å sandra en bio date utan barn....¨Å det va helt underbart... Jag å sandra har ju bara umgåtts med barna... Så det var på tiden att vi va själva... Vi va på Heron å såg SOMMAREN MED GÖRAN!!! Å vad den va kul... Båda satt å garva hela tiden... Se den... Den var toppen rolig.. hahahahaahahah!!

Ne tack Sandra för en underbar kväll... Måste vi göra om flera gånger...

Stoffe å Tim va här å kolla fotboll å ungarna lekte så fint.... Dom åt choklad pudding å drack läsk... Så dom hade det nog inte så tokigt ändå...

I dag är det ingen rolig dag... Piss väder å mörkt... Jag å kim har typ sovit hela dagen... Vi gick upp kl 09.04 å åt frulle... Sen somna vi igen 09.45 å gick upp 11.19... Då åt v lite lunch... SEn somna vi igen 12.45 å gick upp 14.23... Snacka om sovar dag för oss.... Men det gör inget... Jag har ju öroninflamation å så regnar det ju....

Kim sitter just nu vid barvagnen å bajsar... det kornar kan  jag säga....

Så byta bajs blöjja då...

Lägger in lite bilder sen.....



Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0