Mariefred & Hedlandet

2009-08-12 kl. 20:27:37
Ja i dag skulle jag egentligen ha åkt till Trosa å mammsen.. Men hon tog ett xtra pass på jobbet så åkte vi ner till Mariefred å Hedlandet!

Ja Hedlandet hade inte så mkt i min smak så det vart ingen inhandling därifrån... Så då åkte vi in till Mariefred istället å tog en lunch å kolla runt lite...

Mysig liten stad det där...

Sen så tog vi en fika vid ångloken... Så mysigt dom gjort det med den lilla järnvägen å husen där... Charmigt som bara den... Så vi bestämde att vi alla tre ska ta en liten tur i det där tåget nästa gång vi besöker Marifred!



Kim jagar en kråka vid tåget!



Kim å pappa myser med bulle



Kim å pappa kollar på tåget



Tänk vad mysigt att sitta i ett sånt gammalt tåg å puttra runt.. :)



Kim i morse! Han ville ha en frisyr så han fick en tuppkamm!! ;)


Kim somna tidigt i dag.... Innan 8! Hmmm då kommer han vakna tidigt i morgon med...

Men jaja!!  Sånt man får ta.... Man kommer ju ändå sova i graven sen... :)

Så om vädret tillåter så åker jag till mamma i morgon! Packar en termos kaffe å några mackor å beger oss ut i skogen för att hitta lite svamp...

Svamp är äckligt men roligt att plocka :)

Har precis skurat alla golven å bäddat rent å dammat... Så nu är jag mer än godkänd att slöa i soffan resetn av kvällen... :)

Adios FUCKERS

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0