Inget spec

2009-08-04 kl. 22:20:53
Ja dom spelar ännu... Men Snart ska benis i säng.. Lova att han skulle få spela en stund till HiHI!!



Söta dom är.... Min bästa Benis!!

Å i går när jag baka kakor... Ja vem tror ni skulle ha kakdeg???





Mammas finaste Kung!! Jag älskar min lille skit unge så obeskrivligt!!

I söndags så va vi alla i Trosa en sväng... Träffa Annica å min Gudson Theo å Rasmus å emma för en glass fika nere i hamnen... Va jätte trevligt....



Kim å Theo är ju nästan likal ånga... Å theo är ju 6 månader äldre än Kim..

Antingen är Kim en jätte eller Theo en pygme... hehehe...



Min lilla Gudson Theodore!!

Nä nu börjar kl bli alldeles för mkt... Nu ska Benis i säng.... Ska läsa en bok så han somnar...

Vad mysigt.. Tänk när jag får göra det för Kim...*myspys*

Kommentarer:

The Queen of The Kitchen



Klart Prinsen ska ha Cookie Dough !

Hahaha...

Bild 2 på Prinsen är ju bara Såååå Bra !

Vilken Skön Min han har !!



Ser att det va Kakorna Jag trodde det var oxå !

Dom ser Jätte Fina Ut, Bra Jobbat Älskling !

Hoppas dom är Riktigt Mumsiga oxå efter Allt ditt Slit !



Har Bakat OM Desserterna...

Gjorde tillslut en HELT Ny Dessert till Minglet på Fredag !

Blåbär = Blåa Tänder = Ingen Höjdare till Skumpa & Mingel !!

Så Jag gjorde istället en m. Rabarber & Jordgubbar !



Så Den ena m. Blåbär får Bli Dop-Dessert

&

den Andra ska Avnjutas Nästa Mys-Kväll m. Lillis

&

som den Underbara Fru Jag är ;o)

så har Jag Sparat en STOR bit till Dig & Våran Lyx-Njutar-Kväll !

I Know...I'm Fab ;o)



Hoppas Grönan vart Lyckat !

Ringer Imorrn !



Älskar Dig !



2009-08-05 kl. 21:47:19
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0