Hurra Hurra för våran Kim i dag

2009-08-08 kl. 23:09:13
Liten blir stor! MIn lilla älskade skatt har redan blivit 1 år! Å det har vi minsann firat i dag....

Lyckat kalas vart det verkligen!! Han har fått så otroligt mkt fina presenter... Tack alla verkligen!

Kim va helt sluut efter kalaset.. Han däcka halv 3 å vakna halv 6.... Snacka om en slut liten pojke!!

Å jag själv är oxå helt slut... Orkar verkligen inte blogga nu!!

Skriver mera i morgon.... (om jag orkar)

Gratis Grattis Grattis min älskade lilla Kim!!!



Paket öppning direkt på morgonen



Paket öppning med Farmor å Farfar



Lek å stoj med nya leksaker



Den gigantiska hund tårtan



Tårtätning för fulla muggar



Inte ett dugg kladdig ;)



Cilla är på Barnkalas å det märks? eller? ha ha



Tack alla ännu engång för att ni ville närvara på Kims 1 Års dag! Hoppas att ni hade det lika trevligt som vi hadde!!

Å att lunchen smaka bra å kräftorna samt tårta å kakorna!!!

Hoppas att ni alla hade överseende med vårat enormt fina fiskespö till fiskedammen!! Hahahahahaah!!!

Älskar er alla, mina vänner å kims vänner å min familj å Kristoffers familj........

Kommentarer:

Anonym

Haha, underbart att jag öser medan alla sitter och har mys pys fika! haha är dock besviken på att jag inte fick fiska i fiskedammen! wtf om jag visste att ni hade ålders gräns så hade jag nog stannat hemma! haha



Men du, allt smakade super! och tack ska du ha för besväret med en veggo sallad!

2009-08-09 kl. 03:59:40
farfar

grymt fina bilder....

nu vet ni hur man ska äta en tårta...

se på Kim....

puss och kram

2009-08-09 kl. 12:34:13
farfar

grymt fina bilder....

nu vet ni hur man ska äta en tårta....

se bara på Kim.......

puss kram....

2009-08-09 kl. 12:39:00

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0