Äntligen

2009-08-19 kl. 16:40:19
Är så glad just nu! Kim har fått dagis plats på vikingen! Äntligen har man fått svaret!

Den 29 sep börjar han invänjningen! Känns så super att han fick där borta.. Ett super dagis till en super Kim!

Så kul att hans kompis Alexander fick plats med... Så dom kommer att gå samtidigt! Så kul..

Har setat hela morgonen å ringt runt för att få svar! Mitt scema ska ju vara inlämnat på fredag... Å det är ju som sagt lite svårt att lägga ett schema om man inte vet om man har dagis plats eller inte... Men nu är den frågan löst... Äntligen...

Ne nu är min sprins skit sur.... Måste kolla varför....

Kommentarer:

The Queen of The Kitchen

Åh va Kul, & Va Roligt att Alexander oxå ska gå där, kunde ju inte blivit bättre!

STORT Grattis till Er mina Älsklingar!!



Jösses va Stor ( men Ack så Fin ) han ser ut i sin Nya Coola Jacka!!!

Vart tog Plutten vägen???

Bäbis el. Ej, Super Snygg är Han Alltid ;o)



Fick VÄRSTA Sjuk-Anfallet i Går!!

Pang Bom så kom: Feber, Frossa, Hosta & Huvudvärk!?



Kul lixom, Jag & Lillis har ju Planerat i Flera Veckor att vi ska ha Mys-Pys i P-Hagen!!!

Dagen Innan Jag ska åka Dit så kommer SJÄLVKLART nån Jävla :

"Tro-Inte-att-Du-ska-få-göra-nåt-Du-Verkligen-Längtat-Efter"

ALDRIG kan man få ha lite Flyt...

GRRRRRRR!!!



Men idag e d iaf Inte Sämre!

Fortsätter d så här (dvs. inte blir Sämre) så åker Jag nog dit i helgen!

Vi har ju Båda Längtat så dant efter detta!

Håller Tummarna!!



Säger till När Jag e Bacill-Fri så Vi kan ta en Fika innan Ni Åker !!!

Kommer Ju Sakna ihjäl er Annars!!



Massa Pussar till Er

från Sjuklingen & Princess



2009-08-19 kl. 21:35:35
URL: http://doggystyle.blogg.se/
The Queen of The Kitchen

Åh va Kul, & Va Roligt att Alexander oxå ska gå där, kunde ju inte blivit bättre!

STORT Grattis till Er mina Älsklingar!!



Jösses va Stor ( men Ack så Fin ) han ser ut i sin Nya Coola Jacka!!!

Vart tog Plutten vägen???

Bäbis el. Ej, Super Snygg är Han Alltid ;o)



Fick VÄRSTA Sjuk-Anfallet i Går!!

Pang Bom så kom: Feber, Frossa, Hosta & Huvudvärk!?

Kul lixom, Jag & Lillis har ju Planerat i Flera Veckor att vi ska ha Mys-Pys i P-Hagen!!!

Dagen Innan Jag ska åka Dit så kommer SJÄLVKLART nån Jävla :

"Tro-Inte-att-Du-ska-få-göra-nåt-Du-Verkligen-Längtat-Efter"

ALDRIG kan man få ha lite Flyt...

GRRRRRRR!!!



Men idag e d iaf Inte Sämre!

Fortsätter d så här (dvs. inte blir Sämre) så åker Jag nog dit i helgen!

Vi har ju Båda Längtat så dant efter detta!

Håller Tummarna!!



Säger till När Jag e Bacill-Fri så Vi kan ta en Fika innan Ni Åker !!!

Kommer Ju Sakna ihjäl er Annars!!



Massa Pussar till Er

från Sjuklingen & Princess



2009-08-19 kl. 21:36:43
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0