Tänder för fulla muggar

2009-04-21 kl. 23:03:39
Min klutt har fått 4 nya tänder... alla på en å samma gång... Så nu har min lilla vampyr 8 st små gaddar i hans lilla mini mun...

Såååååå Söööööööööt!!

Å så har han ställt sig upp i dag.. Helt själv å klättrat på pappa stoffe poffe!!

Han värsta stora killen nu....

Jag är lite arg.... :( Min man har klippt bort dom bästa killnings naglarna.... :( Nu är det ju inte alls lika skönt att bli killad... Han ska få mina lösnaglar tror jag.... :)

I morgon ska vi på 3 års kalas... MIn lilla systerson wille fyller år.. Så jag å kluttas tog en promenad till Dunderbutiken å köpte lite presenter..... Vart en rejäl promenad... Höll på att frysa ihjäl 100000000 gånger på vägen...

Vart tog våren vägen??? Sol kom tillbaka..... Kändes inge kul alls att ta fraam vantarna i dag.. :(

Ne sak sova nu... Kalas å storstädning i morgon... Kluttas sak vara hos mormor i morgon efter kalaset så jag kan storstäda i fred.... Svärmor komme rju på torsdag... Måste man ha städat så hon inte klagar på att att jag är en dålig fru..!!! ;)



Natti natti......

Kommentarer:

Sandra

Ååh gullig bebis! :)

2009-04-29 kl. 10:22:28
URL: http://edgeofsandra.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0