Tanden är här!

2009-04-02 kl. 22:38:45
Nu äntligen har hans 3:dje tand tittat fram... Nu klingar det mot skeden...

Å nu är han på mkt bättre humör.... Åt upp all kvälls gröt å somna så fint vid 20.30..

Nu ligger han på mage å snusar så fint i sin säng..

Själv ska jag hänga tvätten å sen hoppa ner i sängen å sova ett par timmar! Stoffe ska ju jobba natt i morgon igen *suck*

Så blir till å sitta själv hemma igen i morgon.. Så tråkigt att sitta här själv en fredag å prata med sin spegelbild... :(

Ska vara hundvakt på lördag åt en hårboll.. Ska bli mysigt att få ha en liten voffse hemma i soffan... Ska skämma bort henne ordentligt... *s*

För jag är nämligen hundbortskämmaren nummer 1.. :) Är det nåt jag är bra på så är det att skämma bort vovvar å få dom att leva ett liv i lyx... Ligga i soffan å äta pate... *s* Å självklart så tappar jag ju alltid nåt under bordet vid middagen... he he!

Ne hänga tvätt va det ja...

Hej hopp gummi snopp!!

Kommentarer:

Ida

Ja vänta, ska bara ladda ner på mitt mobila bredband där det tar en kvart att ladda upp aftonbladet! *asg* Haha. Va gulligt, inte hade du behövt köpa påskägg!

2009-04-08 kl. 09:28:01
URL: http://idlur.blogg.se/
Princess Leya I



Lill Pluttas...börjar bli Stora Killen Jöö !



Lyckliga Lyllo Vovve att få bo på Lyx-Hotell !!

Bara det Bästa är Bra nog ;o)



Ja just det...



You Got Mail !!!



Ses på Lördag = Lyxig Frossar Kväll

;o)

OBS !!

Kom Utsvulten !!

Du vet ju hur mycket Mat Jag brukar göra !!

Hahahahaha !

På mina Bjudningar Äter man tills man Stupar...

sen knäpper man upp Brallorna & äter Ännu Mer !!

Hahahahaha !



Hörs Imorrn !

Pössar !



2009-04-08 kl. 19:27:33
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0